Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تمام نیروهای نظامی و انتظامی ابلاغ کرد با بکارگیری تمام تجهیزات و نیروی انسانی به کمک نیروهای امدادی بشتابند.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری روز یکشنبه در پیامی از اعلام آمادگی نیروهای مسلح در امر کمک رسانی به دولت و نیروهای امدادی در بازگشایی راههای کشور خبر داد و اعلام کرد به تمام نیروهای مسلح ابلاغ شده است که با تمام توان و استعداد به کمک نیروهای امدادی بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی در پی بارش برف و باران در بسیاری از استان‌های کشور، که باعث بسته شدن برخی راههای مواصلاتی شهری و روستایی و گرفتار شدن هموطنان در جاده ها و مسیرهای برف گیر شده است، سردار سرلشکر محمد باقری در پیام خود تاکید کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور همچون گذشته آمادگی دارند، برای کمک به دولت در مدیریت بحران، امکانات لجستیکی و توان انسانی خود را در اختیار نیروهای امدادی قرار دهند.
اجتمام ** 7029 ** 1418
دریافت: فرهاد شرف پور ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند