Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@15:54:18 GMT

میهمانی کثیف پیرزن همسایه برای زن جوان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۷۶۰۴

حوادث رکنا: زنی جوان که می خواست شوهر و بچه هایش را بکشد رازگشایی کرد.

زمانی که در دام شیشه گرفتار شدم همواره توهم داشته و احساس می‌کردم افرادی مدام مرا تحت نظر دارند و می‌خواهند به من صدمه بزنند تا این که روزی در همین حال چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و برای از بین بردن افراد مزاحم به سوی همسر و فرزندانم حمله‌ور شدم که.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

زن جوان که در چنگ هیولای سفید گرفتار بود در حالی که عنوان می‌کرد تنها یک کنجکاوی ساده درباره صدای فندک مرا به سوی نابودی کشاند، به کارشناس اجتماعی کلانتری  گفت: ۱۶ ساله بودم که با کامیاب ازدواج کردم. با او در مسیر مدرسه آشنا شده بودم و همین موضوع به مشکلی جدی درادامه زندگی مشترکمان تبدیل شد چرا که کامیاب بعد از گذشت مدتی از مراسم ازدواج نسبت به من سوءظن پیدا کرد و معتقد بود همان‌طور که با او در خیابان آشنا شده‌ام ممکن است با یک آشنایی خیابانی دیگر به او خیانت Cheat کنم در حالی که از این گونه رفتارهای کامیاب آزرده خاطر بودم. مرگ نابهنگام مادرم نیز بر ناراحتی‌های روحی من افزود و دچار افسردگی‌های شدیدی شدم. با وجود همه این مشکلات به تحصیل ادامه دادم و مقطع متوسطه را به پایان رساندم. این در حالی بود که صاحب ۲ فرزند نیز شده بودم اما احساس تنهایی و بیماری‌های روحی رهایم نمی‌کرد. با خود اندیشیدم برای فراموش کردن خاطرات تلخ از دست دادن مادر باید محل سکونتم را تغییر بدهم تا به آرامش نسبی دست یابم و بدین ترتیب تنوعی در زندگی‌ام ایجاد کنم. این گونه بود که محله قدیمی دوران کودکی‌ام را رها کردم و به یک واحد آپارتمان کوچک در نقطه دیگری از شهر نقل مکان کردیم.هنوز مدت زیادی از سکونت ما در طبقه دوم این ساختمان نمی‌گذشت که متوجه شدم شب هنگام صداهایی شبیه روشن و خاموش کردن فندک از طبقه پایین منزلمان به گوش می‌رسد. حس کنجکاوی‌ام برانگیخته شده بود و دوست داشتم با هر بهانه‌ای نزد پیرزن ساکن در طبقه پایین بروم تا علت این موضوع را جویا شوم بالاخره به بهانه دادن آش نذری شبی نزد پیرزن رفتم و او را در حال استعمال مواد مخدر Drugs صنعتی دیدم. پیرزن با خوش‌رویی مرا به منزلش دعوت کرد در حالی که زن جوان دیگری نیز کنار او موادمخدر مصرف می‌کرد. آن شب پیرزن از انرژی مضاعف و فراموش کردن غم و غصه‌ها در پی مصرف شیشه سخن گفت و مرا نیز تشویق به استعمال آن کرد. از آن روز به بعد پیرزن و دوستان جوانش تنها همنشین من شده بودند. اما وقتی همسرم ماجرا را فهمید که من دیگر آلوده هیولای سفید شده بودم . حتی چند روز قبل در حالت توهم احساس کردم افراد مزاحمی قصد آزار مرا دارند به همین خاطر با چاقو به سوی فرزندانم حمله کردم ولی همسرم بلافاصله چاقو را از من گرفت و فرزندانم را به خانه خواهرش برد. پیرزن هم وقتی متوجه درگیری خانوادگی ما شد دیگر مرا به خانه‌اش راه نداد. اکنون من مانده‌ام و...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر