Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@20:13:34 GMT

تخم‌مرغ موردنیاز استان سمنان تأمین می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۸۰۵۸

تخم‌مرغ موردنیاز استان سمنان تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آقا محمد همتیان پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه این کارگروه باهدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال برگزارشده است اظهار داشت:
وی با بیان اینکه استان سمنان ازنظر میزان تولید تخم‌مرغ دارای جایگاه مناسبی است افزود: برای تأمین تخم‌مرغ موردنیاز استان ابتدا از میزان موجود در استان استفاده شود و در صورت لزوم مقدار موردنیاز وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار سمنان با بیان اینکه توزیع تخم‌مرغ نباید تنها معطوف به مرکز استان باشد تصریح کرد: تلاش شود تا این توزیع به‌صورت مناسب در سراسر استان انجام شود.
همتیان بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر برای توزیع مناسب تخم‌مرغ در استان تأکید کرد و گفت: باید تخم‌مرغ توزیعی با قیمت مصوب و به قیمت هر شانه 12 هزار و 400 در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال باید با کنترل و نظارت مستمر آرامش نسبی در بازار استان فراهم شود تصریح کرد: باهدف تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه بهاره در دستور کار قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید