Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از  خبرگزاري المرصد، يکي از رهبران جنبش انصارالله يمن اعلام کرد اين جنبش موشکي در اختيار دارد که به زودي ان را رونمايي مي کند و روند نظامي جنگ را تغيير خواهد داد.

عبدالقدوس الشهاري معاون مدير ارتباطات رسانه اي جنبش انصارالله يمن گفت: « حل بحران يمن در دست کشور هاي عضو ائتلاف متجاوز به يمن به رهبري عربستان است که همه ساز و کارهاي موجود براي مذاکرات را از بين مي برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولد الشيخ احمد فرستاده سابق سازمان ملل متحد نيز به گونه اي رفتار مي کرد که انگار نماينده ائتلاف است نه سازمان ملل متحد. الشيخ احمد بي طرف نبود و خود را به گونه اي نشان داد که انگار خود ائتلاف است.

الشهاري به راديو اسپوتنيک گفت: « ما به تغيير و تحول با انتخاب نماينده‌اي جديد از سوي سازمان ملل در يمن همزمان با بروز نشانه‌هاي آغاز دور جديد از مذاکرات که احتمالا در عمان باشد خوشبين هستيم.»

الشهاري افزود اختلاف ها و تنش هايي بين کشورهاي قدرتمند بر سر بحران يمن وجود دارد ولي با وجود اين هر يک از آنها در صدد دستيابي به راه حلي است که منافع آن را تحت تاثير قرار ندهد. ما معتقديم که اين راه حل بايد يمني - يمني و دور از فشارهاي خارجي و منطقه اي باشد.

وي خاطرنشان کرد جنبش انصارالله موشکي در اختيار دارد که هنوز از آن استفاده نکرده است و در آينده از آن رونمايي مي کند و چه بسا روند نظامي جنگ را تغيير دهد.

معاون مدير ارتباطات رسانه اي جنبش انصارالله يمن تاکيد کرد جنبش انصارالله يمن کبوتر صلح است و تاکنون براي دستيابي به راهکاري براي حل بحران امتيازاتي داده است اما کشورهاي قدرتمند در منطقه و جهان تنش ها و اختلافات زيادي بر سر بحران يمن و حل آن دارند و تلاش مي کنند به راه حل هاي توافقي که منافع آنان را تحت تاثير قرار ندهد دست يابند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا