Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان ۴مسافر گرفتار در برف در پایگاه های هلال احمر این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عرفی یگانه در گفت و گو با صبح الوند، با ارائه گزارش مدیریتی عملیات امداد و نجات از اول تا ۸ بهمن ماه توسط جمعیت هلال احمر استان مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته را ۱۰مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲مورد برف و کولاک، ۷مورد جاده ای و ۱مورد شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در مدت یاد شده ۹۶نفر حادثه دیده اند افزود: در این راستا ۴نفر در برف و کولاک، ۹۱نفر در جاده ها و ۱نفر در شهر دچار حادثه شده است.

عرفی یگانه همچنین تعداد کل آسیب دیدگان را طی ۸ روز گذشته ۹۵نفر اعلام کرد و بیان کرد: طی مدت ذکر شده ۴نفر در برف و کولاک، ۹۰نفر در جاده و ۱نفر در  شهر آسیب دیده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همچنین مجموع کل نجات یافتگان را ۶نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۵نفر جاده ای و ۱نفری شهری بوده است که هر ۶نفر به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه طی بارش برف روز گذشته تا کنون ۴ نفر توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده است ابراز کرد: در این راستای طی ۸روز گذشته تا کنون ۱۰تیم و ۳۱نفر به عملیات اعزام شده است.

عرفی یگانه با اشاره به اعزام ۵۹دستگاه آمبولانس از  ۴مورد عملیات رها سازی طی این مدت خبر داد و گفت: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۸دقیقه و ۸ثانیه بوده است.

وی زمان حضور جمعیت در صحنه حوادث جاده ای را ۹دقیقه و ۸ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان ۱ساعت و ۲۴دقیقه و ۳۴ثانیه محاسبه شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۴ شهرستان متأثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.

او افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.

کاوسی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، ۷ نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز ۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.

او با عنوان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود تصریح کرد: یک تیم از شهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.

کاوسی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب