Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز یک‌شنبه، هشتم بهمن در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه، ضمن اعلام رضایت از عملکرد اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه باید با شناخت استراتژی‌های نظام اسلامی ایران و استراتژی دشمن، به پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که در جریان اغتشاشات اخیر جهت‌گیری رسانه‌ها درست بود و با اعلام مطالبات مردم، صف آن‌ها را از دشمنان جدا کردند این در حالی‌است که عمده اصحاب رسانه را نیروهای جوان و با بصیرت تشکیل می‌دهند که این خود از نقاط قوت رسانه لرستان است.
آیت‌الله میرعمادی بر توجه بیشتر به نشریات لرستان تاکید و با بیان این‌که نشریات لرستان وضعیت مناسبی ندارند، ادامه داد: نشریه سندی ماندگار است و مکانی برای بروز خلاقیت‌ها هستند این در حالی‌است که مجموعه رسانه‌ها در قالب بسیج رسانه مایه مسرت و افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ثابت شده است که رسانه می‌تواند منشأ تحول و دگرگونی در جامعه و زمینه‌ساز پیشرفت باشد و در برقراری عدالت و قانون در جامعه مؤثر باشد.
امام‌ جمعه مخرم‌آباد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قانون‌مداری را در جامعه نهادینه کنیم باید رسانه‌ها پای کار باشند، کمااینکه آن‌چه در چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار مهم بوده شناساندن و شناسایی استراتژی دشمن و استراتژی انقلاب اسلامی برای نقش‌آفرینی درست رسانه‌ها است.
وی رسانه‌ها را حافظان انقلاب اسلامی دانست و افزود: رسالت تبیین و روشنگری بر عهده رسانه‌ها است.
آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: استراتژی دشمن و در رأس آن آمریکا ضعف و ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی در جامعه است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: ایجاد اختلاف و تفرقه و ایجاد دو قطبی در جامعه از دیگر استراتژی‌های دشمن است که می‌بایست به این حربه‌های دشمن توجه ویژه داشت.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که هر کسی خواسته و ناخواسته به اختلافات دست بزند دشمن را خوشحال کرده است، ادامه داد: جلوگیری از رشد و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی از دیگر استراتژی‌های دشمن است و لذا نباید از این استراتژی دشمن غفلت کنیم.
وی حفظ نظام اسلامی ایران را بزرگ‌ترین استراتژی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: این انقلاب مرهون و مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است کمااینکه بیش‌از ۲۵ هزار خانه از لرستان در طول دفاع مقدس ویران شد و از کودک شش‌ماهه تا پیرمرد ۷۰ ساله شهید دادیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند