Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین مصطفی‌پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه با اشاره به بارش برف در استان گیلان، اظهار داشت: از عصر روز شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان هستیم که موجب مسدود شدن برخی راه های مواصلاتی و گرفتار شدن مردم در برف در جاده ها بودیم.

وی با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه از هفته گذشته در حالت آماده باش قرار دارد، افزود: مهندسی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده است تا در صورت نیاز و فراخوان مراجع استانی به کمک نیروهای راهدای و امدادی برای کمک به شهروندان وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سپاه همیشه در هر شرایطی آماده خدمت رسانی مردم است، تصریح کرد: از روز گذشته چند نفر از پرسنل تیپ همراه با خودروهای سنگین در منطقه حضور دارند و در کنار نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌ها تلاش می کنند.

مصطفی پور گفت: تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده است تا هرگونه کمک موردنیاز اعم از پزشکی و لجستیکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهد.

وی تاکید کرد: تجهیزات مهندسی تیپ آمادگی لازم رادارند تا در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی درصحنه حضور پیدا کنند که در زمان مأموریت‌های مختلف همچون برف استان گیلان این موضوع به‌خوبی انجام شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود درباره توانمندی این تیپ برای امدادرسانی احتمالی در سطح استان گیلان تصریح کرد: تیپ در حد توان تجهیزات لازم لجستیکی و پزشکی آماده امدادرسانی شبانه‌روزی است.

منبع: فارس

۳۰۴

میرزا کوچک خان استان گیلان امدادرسانی حسین مصطفی پور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه‌زن نیز دسته‌بندی کرد.

مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیرو‌های زمینی بدل شده‌اند.

چنانچه این پهپاد جدید با الگوگیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، وزن محموله ۳ الی ۶ کیلوگرم و حداکثر برد ۴۰ کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیرو‌های زمینی کشورمان بدل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود