Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا -همزمان با گرامیداشت هوای پاک از 30 دی تا پنجم بهمن چهار هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی اردبیل بازدید کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل ، در این هفته علاوه بر آشنایی بازدیدکنندگان با گونه های حیات وحش موجود در موزه، در خصوص اهمیت حفظ هوای پاک و نقش شهروندان در جلوگیری از آلودگی هوا توضیحاتی به آنها ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موزه تاریخ طبیعی اردبیل با داشتن گونه ‌هایی از حیوانات پوست آرایی (تاکسیدرمی) شده ، سنگواره ‌ها و سنگ‌ های مختلف مجموعه‌ ای زیبا از طبیعت استان را در مقیاسی کوچک برای علاقمندان به تماشا گذاشته است.
این موزه در حاشیه شرقی دریاچه شورابیل قرار دارد و در آن 17 گونه پستاندار ، 85 گونه پرنده ، 20 گونه ماهی ، 12 گونه خزنده و دوزیست و نمونه ‌های متنوعی از حشرات و تیپ های مختلف گیاهی و انواع سنگ و سنگواره نگهداری می‌ شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور