Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:46:53 GMT

چگونه با تلگرام تحریم‌های پلی‌استور را دور بزنیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۱۰۰۷

چگونه با تلگرام تحریم‌های پلی‌استور را دور بزنیم

کافیست در صفحه چت با این ربات، اسم نرم‌افزار یا بازی دل‌خواه‌تان را ارسال نمایید. البته نگران نباشید، در صورتی که حتی نام نرم‌افزار مورد نیازتان را فراموش کرده باشید با وارد کردن قسمتی از نام آن، این ربات لیستی از نرم‌افزار‌ها و بازی‌های مشابه با آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

آی تی رسان: به علت تحریم‌هایی که وجود دارد، کاربران ایرانی نمی‌توانند نرم‌افزار دل‌خواه‌شان را از طریق مارکت پلی‌استور به صورت مستقیم دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به استفاده از منابع دیگر روی بیاورند که خطرات جدی را به همراه دارد. نبود امنیت در برخی وب‌سایت‌های دانلود و همچنین وجود سردرگمی و نبود اپلیکیشن دلخواه در مارکت‌های داخلی باعث شد تا این مقاله آموزشی را برای شما تهیه کنیم تا به لطف تلگرام، تحریم‌های پلی‌استور گوگل را به نوعی دور زده و برنامه یا بازی مورد نظرتان را به آسانی از طریق ربات apkdl_bot و به طور مستقیم و با امنیت دانلود کنید.

 با استفاده از آیدی “apkdl_bot@” وارد ربات شوید. با لمس گزینه شروع (start) ربات آماده خدمت‌رسانی به شما می‌شود.

کافیست در صفحه چت با این ربات، اسم نرم‌افزار یا بازی دل‌خواه‌تان را ارسال نمایید. البته نگران نباشید، در صورتی که حتی نام نرم‌افزار مورد نیازتان را فراموش کرده باشید با وارد کردن قسمتی از نام آن، این ربات لیستی از نرم‌افزار‌ها و بازی‌های مشابه با آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

پس از ارسال نام اپلیکیشن، این ربات با سرعتی بالا لیستی از همه برنامه‌هایی که نامی مشابه با اسم وارد شده دارند، به شما نشان می‌دهد. لیستی که در مقابل‌تان قرار گرفته دارای دو گزینه است. با لمس عبارت “preview_com_supercell_clashofclans/” می‌توانید ویژگی‌های مفیدی از جمله: پیش‌نمایش اپلیکیشن، ورژن، میزان حجم برنامه به مگابایت و … را مشاهده کنید.

همچنین با انتخاب عبارت “download_com_supercell_clashofclans/” برنامه مورد نظر دانلود شده و بر روی سرور‌های تلگرام بارگذاری می‌شود در نهایت یک لینک مستقیم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بدون دردسر فایل مورد نظر‌تان را دانلود کنید.

با این روش به آسانی می‌توانید حتی نرم‌افزار‌هایی را که به دلیل تحریم‌های گوگل از پلی‌استور قابل دریافت نیستند، دانلود کنید و نگران امنیت دستگاه‌تان نباشید. در ضمن این ربات از قابلیت Inline نیز پیشتیبانی می‌کند که باعث شده فراخوانی و انجام دستورات توسط آن بسیار ساده‌تر از همیشه انجام شوند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003G8n

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم