Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز یکشنبه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی ارتش این کشور در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق در سخنانی در ششمین کنگره حزب حاکم عدالت و توسعه این کشور در استان «چوروم» اعلام کرد: شکست آنانی که تا دیروز به ی‌پ‌گ و پ‌ی‌د (گروه‌های مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه) تکیه کرده و برای دولت رجزخوانی می کردند را طبیعی تلقی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه ادامه داد: می بینید که برخی با دیدن درهم شکستن گروه تروریستی ناراحت می شوند. بدون تردید تروریست های عفرین و منبج از سرانجامی که در انتظارشان است رهایی نخواهند یافت. 

رجب طیب اردوغان در ادامه افزود: شب گذشته با همسر یکی از برادرانی که اکنون در دست تروریست ها است صحبت کردم. به وی گفتم ما اقدامات لازم را انجام می دهیم، تعداد بسیاری از اعضای این گروه تروریستی در دست ما است مذاکراتمان ادامه دارد.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از روز شنبه گذشته (۳۰ دی ماه) عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا موسوم به «شاخه زیتون» آغاز کرده است.

این در حالیست که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوائی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو

دریافت 21 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

کد خبر 847865 منبع: ایسنا برچسب‌ها تروریسم در جهان ترور خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی