Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@23:57:59 GMT

راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران-قم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۳۷۸۹

راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران-قم

با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف در کشور، شرکت حمل و نقل ریلی رجا قطارهای فوق‌العاده‌ای را در مسیر تهران-قم و بالعکس راه اندازی کرد.

ایران آنلاین /با توجه به حجم تردد جاده‌ای در مسیر تهران-قم و بالعکس، همچنین بارش برف سنگین محور یاد شده، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعزام قطار از نوع پردیس و دو طبقه صبا به صورت فوق العاده مسافران این مسیر را جابه جا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت از متقاضیان سفر به قم و بهره‌مندی از قطار به عنوان وسیله نقلیه ایمن و راحت درخواست کرد برای آگاهی از ساعات حرکت قطارهای فوق العاده جدید، بهای بلیت و نحوه خرید بلیت آن می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۵۳۹ (سامانه ارتباط با مشتریان رجا) تماس حاصل کنند.

شب گذشته آزادراه تهران _ قم به دلیل برف سنگین تقریبا قفل شده بود و تعداد زیادی از مسافران در آزادراه مانده بودند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد