Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:58:02 GMT

مسابقات والیبال جام فجر در ماکو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۸۰۸۸

مسابقات والیبال جام فجر در ماکو برگزار شد

مراسم افتتاح مسابقات قهرمانی والیبال به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در سالن ورزشی سپاه ماکو با حضور ۱۷ تیم برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، مراسم افتتاح مسابقات قهرمانی والیبال به مناسبت گرامی داشت دهه فجر بعد از ظهر امروز در سالن ورزشی سپاه ماکو با حضور ۱۷ تیم برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که طی ۱۵ روز برگزار خواهد شد ۱۷تیم در ۲۸ بازی (دوره مقدماتی ) با یکدیگر رقابت خواهند کرد و عین الله احمد نژاد دکترای تربیت بدنی داوری این مسابقات را بر عهده خواهد داشت .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود