Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: برخی مسؤولان چطور به خود جرأت داده‌اند که فرزندانشان در آمریکا و انگلیس باشند، در حالی که توجهی به مشکلات مردم ندارند. آفتاب‌‌نیوز : محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موارد متعددی را می‌توان برای استمرار انقلاب اسلامی برشمرد که مهم‌ترین این عوامل ولایت‌پذیری مسؤولان و توجه به فرمایشات ولی فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دومین مؤلفه وحدت کلمه بین آحاد مردم، جریانات، احزاب و گروه‌ها است که می‌تواند در تداوم انقلابی مؤثر باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به اینکه اعتماد بیشتر مردم به مسؤولان سومین مؤلفه محسوب می‌شود، تصریح کرد: مسؤولان باید  تلاش کنند تا اعتماد مردم به آنها زیاد شود، چراکه هم‌اکنون اعتماد مردم در این زمینه بسیار کم است.
آصفری افزود: کم کردن فاصله طبقاتی بین مسؤولان و مردم می‌تواند راهکار مناسبی برای افزایش اعتماد مردم به مسؤولان باشد.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم مانند برخی از مؤسسات مالی و اعتباری، اشتغال، گرانی، تورم و ... نیز راهکاری مؤثر برای افزایش اعتماد مردم نسبت به مسؤولان است، خاطرنشان کرد: ایجاد و تقویت روحیه جهادی برای کار  و تلاش در بین مسؤولان و حضور آنها در بین مردم از دیگر مؤلفه‌های افزایش اعتماد مردم به شمار می‌رود.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم توضیح داد: متأسفانه امروزه حضور مسؤولان در بین مردم بسیار کم شده، به طوری که مردم به ندرت می‌توانند مسؤولان را در کنار خود ببینند و با آنها ملاقات کنند.
آصفری با اشاره به اینکه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی باید در کشور رفع شود، ادامه داد: مسؤولان باید با توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و فقرزدایی در راستای ایجاد حس رضایت در بین مردم اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه مسؤولان روحیه اشرافی‌گری را کنار بگذارند، افزود: متأسفانه امروزه مسؤولان از پاویون مخصوص تردد کرده، برخی استخرهای خاص داشته و در منازل گران قیمت زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: روحیه اشرافی‌گری مخصوص زمان طاغوت است و نباید در جامعه اسلامی حاکم شود و قطعاً کنار گذاشتن این روحیه می‌تواند در افزایش اعتماد مردم مؤثر باشد.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: قطع وابستگی کامل از بیگانگان و توجه به تولید داخلی که همان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است نیز می‌تواند تداوم انقلاب را به دنبال داشته باشد.
آصفری با اشاره به لزوم تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین مسؤولان، افزود: مسؤولان نباید شعار تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را سر داده و خود از آن کناره‌گیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: پارتی‌بازی و وابسته‌سالاری در بین مسؤولان باید کنار گذاشته شود که یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه است، چراکه امروزه به همین دلیل جوانان بیکار اعتمادی به آزمون‌های استخدامی ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با تأکید بر اینکه تصمیمات باید بوی عدالت داشته باشد، بیان کرد: عدالت‌محوری در بین مسؤولان بسیار مهم است که برای تصویب قوانین عدالت را سرلوحه تصمیمات خود قرار دهند.
آصفری اظهار داشت: احیای ارزش‌های انقلاب می‌تواند به تداوم و استمرار انقلاب اسلامی کمک کند.
وی با اشاره به اینکه لازمه تداوم انقلاب اسلامی اعتماد مردم به مسؤولان است، ادامه داد: امروزه توسط برخی مسؤولان در داخل کشور اتفاقاتی رقم خورده است که به بی‌اعتمادی مردم منجر شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم  بیان کرد: ریشه این بی‌اعتمادی در خارج از کشور نیست، بلکه کم‌کاری، بی‌توجهی، پارتی‌بازی و اشرافی‌گری برخی مسؤولان است که این امر را در کشور رقم زده است.
آصفری گفت: موشک‌ها، بمب‌افکن‌ها و تهدیدهای آمریکایی و خارجی نمی‌توانند تهدیدی برای نظام انقلاب اسلامی باشد، چراکه این کشور از نظر بنیه دفاعی در جایگاه خوبی قرار دارد.
وی تأکید کرد: بی‌توجهی به مردم، غرور برخی از مسؤولان،  بسته بودن در اتاق مسؤولان به روی مردم، وام‌های سرسام‌آور با سودهای سنگین، و ... تهدیدی برای کشور است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم خاطرنشان کرد: فتنه‌ها و آشوب‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد به جز اینکه سبب می‌شود آمریکایی‌ها فشار و تحریم‌های بیشتری را بر کشور تحمیل کنند خروجی دیگری نخواهد داشت.
آصفری با اشاره به اینکه مسؤولان باید خود را اصلاح کنند، اظهار داشت: مردم نسبت به خیلی از مسائل گله‌مند بوده، اما نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
وی افزود: برخی از مسؤولان چطور به خود جرأت داده‌اند که فرزندانشان در آمریکا، انگلیس و ... زندگی کنند، در حالی که توجهی به مشکلات مردم ندارند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: خانه تاریخی آل یاسین واقع در خیابان امام خمینی(ره) از ساعت ۱۹:۳۰ بیستم اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» پذیرای کودکان و مادرانی می‌شود که سنتی کهن و دیرینه را بازنمایی می‌کنند.

سیدهادی مسعودی علوی افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند؛ بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.

وی با بیان اینکه آئین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آئین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است. مسعودی علوی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت فرزندانشان در آئین گل غلتان با مراجعه به تارنمای رسمی شهرداری به نشانی https://www.kashan.ir/gol-ghaltan نسبت به ثبت نام برای حضور در این آئین اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شماره پیامک و ایتا ۰۹۱۰۷۹۶۲۹۶۱ و شماره ۵۵۲۳۴۴۹۹ ۰۳۱ نیز مسیرهای ارتباطی دیگری است و متقاضیان برای حضور فرزندانشان می‌توانند با ارسال مشخصات به این شماره آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان