Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از اعضای ارشد حزب محافظه‌کار انگلیس رهبر این حزب را که نخست وزیر کشور است تهدید کردند اگر تا سه ماه دیگر شرایط حزب را بهبود نبخشد، رای عدم اعتماد دریافت خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از اعضای ارشد حزب محافظه‌کار انگلیس ضمن هشدار به ترزا می نخست وزیر این کشور و رهبر حزبشان به وی مهلتی سه ماهه دادند تا وضعیت حزب را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمع از اعضای حزب حاکم انگلیس نگران هستند که خانم می، محافظه‌کاران را به سوی سقوط پیش ببرد و به وی هشدار دادند که رای عدم اعتماد از سوی حزب دریافت خواهد کرد.

برخی از اعضای حزب حاکم انگلیس گفتند، در ادامه رهبری شکننده ترزا می، آمار درون حزبی نشان می‌دهد عملکرد فاجعه‌بار خانم می در انتخابات ماه می سال گذشته می‌تواند به رای عدم اعتماد برای رهبری او بر این حزب و در نتیجه کنار گذاشته شدن از نخست وزیری انگلیس، بیانجامد.

این جمع نگرانند حامیان محافظه‌کاران درون لندن به شدت کاهش یافته و مخالفان وی درون حزبش افزایش یابند.

ترزا می سال گذشته درخواست برگزاری انتخابات زودتر از موعد در کشورش را داد به این امید که حزب محافظه کار با کسب کرسی‌های بیشتر در پارلمان بتواند قوی‌تر در مذاکرات برگزیت شرکت کند اما نتیجه برعکس شد و محافظه‌کاران نتوانستند اکثریت مطلق پارلمان را از آن خود کنند.

در نتیجه این شکست، حزب محافظه‌کار نه تنها کرسی‌های پیشین خود را در پارلمان از دست داد بلکه مجبور به ائتلاف با یک حزب کوچک ایرلندشمالی برای تشکیل کابینه شد و امتیازات زیادی را به ایرلندشمالی داد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن امروز (دوشنبه) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهایش، جنگ غزه را باخته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «عمون» اردن، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز طی سخنانی در نشست گفت‌وگو محوری که حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است.

وی گفت: نتانیاهو می‌گوید که به دنبال پیروزی در غزه است اما وی اکنون به شکست رسیده و اسرائیل نیز مطرود شده است. روشن است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

الصفدی با اشاره به اینکه ۱.۳ میلیون فلسطینی بمباران می‌شوند، گفت: همه خواهان صلحی مبتنی بر راه‌حل «دو دولتی» هستیم و باید اسرائیل پایبندی خود به صلح عادلانه و فراگیر را اعلام کند؛ همچنان که جامعه جهانی نیز بر این باور است که راه حل دو دولتی تنها راه تضمین امنیت و صلح خواهد بود.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از وزیر خارجه اردن گزارش داد که ابتدا رژیم صهیونیستی باید جنگ را متوقف کند و پس از آن از حماس برای آزادی اسرای صهیونیست درخواست خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳