Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم گرامیداشت مجید قصابی اروجی کاپیتان کشتی نفت‌کش سانچی و 31 نفر از جان‌باختگان این کشتی، با حضور حمیدرضا قصابی و علی‌رضا قصابی اروجی ، در شهر مهردشت برگزار شد .
مسئولان و مردم شهر مهردشت و ابرکوه با حضور در این مراسم که در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) محله اردی برگزارشده بود، حادثه جان‌گداز کشتی سانچی را به خانواده قصابی تسلیت گفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام احمد محمدی امام جماعت مسجد اردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر جان‌باختگان کشتی نفت‌کش، گفت: اگر بعد از گذشت 2 سال برجام؛ فرجام خوبی داشت مجبور نبودیم نام سامان را به سانچی تغییر دهیم و با پرچم مصلحتی تانزانیا و پاناما مواد نفتی خودمان را حمل و صادر کنیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، زارع زاده گفت: مراحل اجرای طرح مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می‌برد. 


وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد (مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است. 


وی همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 


زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بند‌های تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون