Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان مستند «پناهگاه» اعلام کرد به زودی مستندی با موضوع قتل عام یک خانواده در رشت را به تصویر می کشد.

عباس سندی مستندساز که این روزها مستند «پناهگاه» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد درباره جدیدترین پروژه ای که در دست دارد، گفت: در حال حاضر به دنبال تحقیق و پژوهش درباره یک سوژه جدید هستم که امیدوارم هرچه سریعتر آن را جلوی دوربین ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این مستند درباره پرونده یک جنایت است که در شهر رشت استان گیلان رخ داده است. این یک جنایت خانوادگی بود که فردی عمو، زن عمو و پسرعموی خود را به همراه دوستانش به دلیل مسایل مالی به قتل رساند.

کارگردان مستند «پناهگاه» توضیح داد: زمان این جنایت بسیار طولانی بوده و کشتن افراد خانواده یک شب تا صبح طول می کشد.

وی تاکید کرد: به عنوان یک مستندساز این مساله برای من بسیار مهم است که در حوزه های مختلف فعالیت کنم و تجربه هایی کسب کنم و البته سوژه های جنایی از جذابیت بسیاری برخوردارند.

سندی در پایان گفت: متاسفانه تحقیقات در حوزه پرونده های جنایی به سختی صورت می گیرد و نهادهای مسئول همکاری کمتری با فیلمساز دارند، مگر اینکه این مدیران خود علاقمند به اطلاع رسانی در این زمینه باشند.

مستند «پناهگاه» به نویسندگی و کارگردانی عباس سندی که این روزها در حال اکران است درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده و مدیریت آن را زنی جوان برعهده دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی‌کبیر در دور دوم اجراهای خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال، جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی منتشر شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

کد خبر 6093889 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد