Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:07:52 GMT

بلاتکلیفی اعضای ماشین‌سازی در شیراز

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۴۷۸۵

بلاتکلیفی اعضای ماشین‌سازی در شیراز

اعضای تیم ماشین‌سازی پس از پیروزی مقابل ایرانجوان بوشهر در شیراز بلاتکلیف ماندند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ماشین‌سازی روز گذشته (یکشنبه) در بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این تیم رفت و با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست داد.

پس از این دیدار قرار بود اعضای تیم ماشین‌سازی به تهران بیایند و پس از آن راهی تبریز شوند، اما پروازشان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، آنها مجبور شدند با اتوبوس به شیراز بروند و در حال حاضر هم در شیراز هستند.

با تصمیم کادر فنی، بازیکنان ماشین‌سازی امروز در شیراز ریکاوری می‌کنند تا برنامه جدید پروازها مشخص شود و بتوانند خودشان را به تبریز برسانند. آنها فعلاً در شیراز بلاتکلیف هستند و به احتمال زیاد امروز در این شهر می‌مانند.

انتهای پیام/

R1443/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ایرانجوان بوشهر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر