Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر کشور از ابلاغ طرح کولبری به استان های هدف خبر داد و گفت: استانداران اجرای این طرح را جدی بگیرند.پنجمین جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد.

دین پرست دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور نیز گزارشی از تهیه سند راهبردی امنیت پایدار غرب و شمال غرب و شرق کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه و رئیس کمیته قضایی این شورا طی سخنانی اظهارداشت: این ستاد وظایف مهمی دارد و مصوبات این ستاد لازم الاجرا است، کمیته قضایی بر اساس آنچکه در این شورا پیش بینی شده هرچند وقت یکبار جلسه تشکیل داده و مصوباتی داشته است که در این جلسات تمامی اعضای همچون سپاه، ارتش، روئسای دادگستری ها، نیروی انتظامی و .... حضوری فعال داشته اند.

در ادامه این جلسه نیز حسینی رئیس کمیته فرهنگی و سردار مارانی رئیس کمیته امنیتی این شورا نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته به همراه پیشنهادتی ارائه کردند.

رحمانی فضلی وزیر کشور در این جلسه طی سخنانی اظهارداشت: باید تلاش کنیم از ظرفیت و امکانات استانهای عضو این شورا در جهت توسعه استان با رویکرد امنیتی استفاده کنیم همچنین اولویت این استانها باید مشخص شود تا سرمایه گذاری حول این اولویت ها انجام بگیرد.

وی در ادامه افزود: مسائل مورد بحث و مصوبات این شورا باید در شوراهای برنامه ریزی استانها پیگیری و برنامه های مورد نظر جهت عملی شدن آنها مشخص شود.

وزیر کشور تعیین اولویت ها، جامع دیدن مسائل و موضوعات و بالابردن سرعت تصمیم گیری و اقدام را ۳ ویژگی مهم برجسته شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ذکر کرد.

رحمانی فضلی از کمیته های این شورا به خصوص کمیته اقتصادی خواست پیگیری های جدی تری را در دوره جدید داشته باشند.

وی تهیه سند جامع توسعه استانهای عضو این شوراها را ضروری توصیف کرد و اظهارداشت: نباید برای توسعه استانها منتظر و یا تنها متکی به ردیف های بودجه دولتی باشیم بلکه باید از ظرفیت ممتاز هر استان و سرمایه سرمایه گذاران بومی هر استان جهت توسعه همه جانبه بهره برد.

وزیر کشور از استانداران خواست از اجرای برنامه های اقتصادی که در سایر استانها عملیاتی شده و موفق بودند با توجه به ویژگی هر استان الگو برداری کنند و افزود: باید راه سرمایه گذاری را تسهیل و سرعت بخشید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن طرح های اقتصادی و اشتغال زا به بهره برداری برسانید.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم با پیش بینی مشوق هایی باید در امر سرمایه گذاری ترغیب و تشویق شوند، گفت: در اجرای برنامه خود حضور مردم و بخش خصوص را دراولویت قرار دهید و این کار تنها در حوزه اقتصادی خلاصه نمی شود و باید مردم را در مسائل اجتماعی و فرهنگی هم پای کار بیاوریم.

وی با اشاره به ساماندهی کولبری در استانهای هدف گفت: طرح ساماندهی کلوبری با مشورت دستگاه های مرتبط در دولت تهیه و تصویب شد که بر اساس این طرح هر فردی با فعالیت در قالب این طرح می تواند درآمد مکفى داشته باشد.

وزیر کشور تاکید کرد: با اجرای این طرح ضمن حفظ کرامت انسانی دیگر شاهد مشکلات گذشته برای کولبران نخواهیم بود.

رحمانی فضلی از ابلاغ طرح کولبری به استان های هدف خبر داد و گفت: استانداران اجرای این طرح را جدی بگیرند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بر نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و‌ گفتگو کرد.

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزهامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و‌ مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و‌ مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت شان می شناسیم.

وی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی نیز در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

 امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو 2024 تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد