Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - عبدالناصر همتی می‌گوید در ماجرای نفت‌کش سانچی فقط ۳۰ درصد بیمه بدنه مربوط به ما و ۷۰ درصد نیز مربوط به شرکت نروژی بود. در کل باید بگویم کمتر از ۵ میلیون دلار پرداخت خسارت به عهده دو شرکت بیمه ایرانی است.

 رئیس کل بیمه مرکزی در نشست خبری که نهم بهمن ماه در ساختمان بیمه مرکزی برگزار شد، بیان کرد: در ماجرای سانچی باید بگویم فقط ۳۰ درصد بیمه بدنه که حدود ۳۲ میلیون دلار هزینه داشت، به شرکت‌های بیمه ما مربوط بود که آن دو نیز اتکایی کرده‌اند و کمتر از ۵ میلیون دلار پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مسئولیت خدمت کشتی با شرکت‌های خارجی است، فقط یکی از شرکت‌های داخلی به ازای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان بیمه حادثه دارند. ضمن اینکه در بحث آلودگی هم تعهدات با شرکت‌های خارجی است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در افتتاحیه رویداد مانوین گفت: سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد و معادل ۴ میلیارد دلار است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود حسنلو؛ دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در افتتاحیه رویداد مانوین اظهار کرد: سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد و معادل 4 میلیارد دلار است.

مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس 1403

وی ادامه داد: این در حالی است که سهم جهانی این حوزه 10 درصد است. برای جبران این فاصله و رسیدن به سهم 3 درصدی در افق کوتاه‌مدت، برنامه‌های متعددی در حال اجرا است.

حسنلو تصریح کرد: رویداد مانوین به عنوان یکی از این برنامه‌ها، با هدف توجه بیشتر به صنایع خلاق و فناوری‌های نرم آغاز به کار کرده است.

وی تأکید کرد: امضای تفاهم‌نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و منطقه آزاد قشم گامی در جهت توسعه این حوزه در کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!
  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟