Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین جایزه ادبی استان همدان به میزبانی بهار در مجتمع فرهنگی آیت الله بهاری در حال برگزاری است. این جایزه ادبی صبح امروز با برگزاری دو کارگاه تخصصی شعر و داستان و با شعرخوانی و داستان گویی شرکت کنندگان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در این جایزه ادبی تعداد زیادی از شعرا و داستان نویسان  و اهالی شعر و ادب از سراسر استان حضور داشته و به شعر خوانی و داستان گویی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه های تخصصی به نقد آثار شرکت کنندگان پرداخته می شود.

عصر امروز مراسم اختتامیه جایزه ادبی با حضور عموم مردم و مسئولین و انتخاب برترین های شعر و داستان و داستانک دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه