Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران قاسم میرزایی نیکو  در پاسخ به سوالی در مورد برخی شنیده‌ها در خصوص رفع محدودیت‌های در مسیر ملاقات اعضای خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آن‌ها اعلام کرد: از حدود یک هفته گذشته تاکنون محدودیت‌های ملاقات برای مهندس میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد رفع شده است.

دختران، نوه‌ها و همسرانشان با مهندس موسوی و زهرا رهنورد دیدار می‌کنند

وی افزود: پیرو رایزنی‌ها و دیدارهایی که برخی مسئولان مربوطه با مهندس موسوی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که دختران، نوه‌ها و همسران ۲ دختر مهندس موسوی و خانم رهنورد بتوانند با آن‌ها به‌طور عادی دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس، خانواده موسوی درصورت تمایل می‌توانند با حضور در منزل ایشان با آن‌ها دیدار کنند و خوشبختانه محدودیتی در این راستا وجود ندارد و احتمالاً به‌زودی نسبت به درخواستی که درمورد ملاقات سایر اعضای خانواده و بستگان با آقای موسوی و خانم رهنورد مطرح شده بود، اقدام شود.

امیدواری نسبت به انجام ملاقات سایر بستگان در آینده نزدیک

عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس در این رابطه توضیح داد: مهندس موسوی اخیراً با ارائه اسامی تعدادی از بستگان خود، خواستار ملاقات با آن‌ها شده بود که هم‌اکنون پیگیری‌هایی در این رابطه انجام می‌شود و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد دیدار چهره‌های سیاسی با مهندس موسوی گفت: البته در رابطه با ملاقات چهره سیاسی یا مقامات مسئول هنوز بحث خاصی مطرح نشده اما به نظر می‌رسد رفع محدودیت‌ها برای ملاقات با اعضای خانواده، می‌تواند مقدمه‌ای خوبی باشد.

تلاش‌ها در بخش‌های مختلف در آستانه به نتیجه رسیدن است

 

تا عید وضعیت بهتر می شود

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های دوستانی که در بخش‌های مختلف اقدام کردند، در آستانه تحقق است و به نظر می‌رسد این تلاش‌ها اندک اندک در حال به نتیجه رسیدن است. این اتفاق خوشایندی است و جامعه نیز همین انتظار را داشت.

غلامرضا حیدری با اشاره به اخباری که نزدیکان به محصورین مبنی بر کاهش محدودیت‌ها برای دیدار با آن‌ها منتشر کرده‌اند، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما امیدوار بوده و هستیم که رفع حصر به مرور برداشته شود. هر چه به عید نزدیک‌تر می‌شویم ان‌شاءالله محدودیت‌ها کمتر خواهد شد به طوریکه اقوام و دوستان نزدیک محصورین به راحتی بتوانند با آنها ملاقات‌ کنند.

وی با بیان اینکه کاهش محدودیت ملاقات فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را شنیده است، گفت: ما گشایشی در این وضعیت می‌بینم. ما از مدت‌ها پیش که به دیدار روسای قوا و دبیر شورای عالی امنیت ملی رفتیم، امیدوار بودیم که به سمت کاهش محدودیت‌های حصر پیش می‌رویم البته باید حوصله داشته باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مهم‌ترین دلیلش این است که حاکمیت به این نتیجه رسیده که ادامه حصر در راستای منافع ملی کشور و حاکمیت نیست لذا تدابیری به خرج می‌دهند اگرچه دیر شده است اما همین که دیرتر نشده جای تشکر دارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت که به رفع حصر کامل محصورین امیدوار است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: بارندگی‌ها با فصل کوچ عشایر همزمان شده است و فرمانداران و اداره‌کل امور عشایر این استان باید با استان‌های همسایه رایزنی‌های لازم در خصوص تأخیر در کوچ عشایر را انجام دهند.
وی افزود: امور عشایر استان و استان هم‌جوار اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در خصوص تأخیر در کوچ را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، عنوان کرد: جاده‌هایی که احتمال رانش دارند با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خطر مسدود شدن رفع شود.
حیدری با اشاره به ارائه خدمات به عشایران کوچ‌رو، افزود: هلال‌احمر باید نسبت به تأمین موادغذایی عشایر کوچ‌رو اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اسکان عشایر تمهیدات لازم را انجام دهند.
حیدری با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مراقبت‌های لازم از مزارع شیلات را انجام دهد، تاکید کرد: مراقبت‌های لازم از قنات‌ها و جوی‌ها انجام شود و اگر خسارتی وارد شده است، لایروبی در اسرع وقت انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از کمیته‌امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خواست تا به عشایر تحت پوشش، در حرکتی منسجم امداد‌رسانی کنند.
حیدری از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا در یک زمان‌بندی مشخص، خسارات وارد شده به عشایر را جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال کند.

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود