Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی فردا مقابل آیزوال هند وجود ندارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ذوب آهن، سعید آذری درباره حضور خودش در آماده‌سازی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برای دیدار فردا (سه‌شنبه) بین تیم‌های ذوب‌آهن و آیزوال هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه عوامل باشگاه از ساعت 8 صبح با حضور در ورزشگاه مشغول برف‌روبی از روی زمین شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

25 سانتی متر برف روی زمین بوده و تلاش کردیم برف‌ها را پارو کنیم تا مشکلی برای بازی فردا وجود نداشته باشد. وضعیت چمن خیلی عالی است و من به عنوان کسی که در ورزشگاه حضور دارم از اینکه روی این چمن قدم می‌گذارم, لذت می‌برم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این وجود دو تیم ذوب‌آهن و آیزوال آخرین تمرین‌شان را امروز در این ورزشگاه انجام می‌دهند یا خیر؟ تصریح کرد: طبق اساس‌نامه مسابقات اگر شرایط زمین به شکلی باشد که به زمین آسیب برسد هم تیم میهمان و هم میزبان نمی‌توانند در زمینی که قرار است بازی در آن برگزار شود تمرین کنند. ما 2 زمین تمرین داریم که در صورتی که نماینده ای اف سی تشخیص دهد تیم‌ها در آنجا تمرین می‌کنند و فقط تیم هندی می‌تواند در زمین اصلی بیاید و قدم بزند تا با شرایط آشنا شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن درباره بازی این تیم مقابل آیزوال عنوان کرد: بازی فردا خیلی سخت است چراکه ما با یک تیم ناشناخته بازی داریم که چیزی برای از دست دادن ندارد. خیلی با انگیزه است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. از اهمیت این بازی با بچه‌ها صحبت‌کرده‌ایم و قرار است امشب هم در هتل با آنها حرف بزنیم تا «دو زاری» بازیکنان بیفتد که باید برای آسیایی شدن باید مبارزه کنند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود