Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:20:18 GMT

سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۹۲۱۳۷

سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شد

محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی «سیدمهدی قاسمی زاویه سادات» را به عنوان سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سیدمهدی قاسمی زاویه سادات 

نظر  به تجارب و حسن سوابق جنابعالی و به استناد مفاد اساسنامه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست سازمان یازنشستگی شهرداری تهران منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است ضمن حفظ هماهنگی کامل با معاونت توسعه منابع انسانی و هدایت و نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه سازمان در راستای ارتقای سطح کیفی و تسریع در خدمات رسانی و تاکید بر توانمندسازی و افزایش بهره وری، در زمینه ایجاد منابع پایدار و سرمایه گذاری در شرکت ها و موسسات، مشارکت در طرح های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های مال یو فنی و اداری موجود برای پویایی سازمان، برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگی کارمندان رسمی شهرداری و سازمان های تابعه بر اساس قوانین و مقررات در راستای کوچک سازی، هوشمندسازی و چابک سازی، همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

ضروری است در راستای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری، اصلاح ساختار سازمان بازنشستگی، اصلاح سبد دارایی ها و سرمایه گذاری ها و تقویت و توسعه مدیریت اقتصادی سازمان را سرلوحه اقدامات خود و سایر همکاران قرار داده و تمام توان خود را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و تحقق شکوفایی شهر تهران به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است