Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، عباس اکبری  افزود: این بانو ساکن روستای چشمه کبود چهار افشار کاکاوند است که به سبب بارش برف و قطع شدن راه ارتباطی،حال عمومی وی دچار مشکل شده بود.
 وی اظهار داشت: امدادگران پس از چهار ساعت پیاده روی توانستند این بانو را برای ادامه درمان به بیمارستان شهرستان هرسین در استان کرمانشاه انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی ست بارش سنگین برف و باران در لرستان که از روز جمعه آغاز و تا عصر یکشنبه ادامه داشت، موجب مسدود شدن راه های روستایی و تعطیلی مدارس برخی از شهرستانها از جمله منطقه دلفان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بسیج جامعه پزشکی لرستان در راستای رسالت ذاتی بسیج، یعنی خدمت به محرومین و مستضعفین که در قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولی‌نعمتان انقلاب و نظام‌اند و در امتداد جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های پزشکان و پرستاران در ایام پرمخاطره جنگ تحمیلی می‌کوشد به‌قدر وسع و توان خود، ذره‌ای از گرد محرومیت نشسته بر سیمای زجرکشیده مردم مناطق محروم را بزداید.

اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان سلامت به نیازمندان و برپایی بیمارستان‌های صحرایی یک یا چندروزه بخشی از این اقدامات خداپسندانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و… بوده است.

اولین اردوی بهداشتی و درمانی در منطقه محروم «میربگ» برپا شد

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز جمعه در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» شهرستان دلفان، اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مردم و به‌خصوص مردم مناطق محروم، امروز با همکاری سپاه، کمیته امداد، شورای اداری شهرستان دلفان در بخش «میربگ» یک اردوی جهادی تحت عنوان بیمارستان صحرایی برگزار کردیم.

وی گفت: در این اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی رشته‌های تخصصی حوزه پزشکی حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: وظیفه ما است که خدمات بهداشتی و درمانی را از مراکز شهری و بیمارستانی به روستاها بیاوریم.

دلفان با بیان اینکه امروز نیز این کار ما را انجام دادیم و اولین اردوی درمانی را در سال جاری برگزار کردیم، افزود: این کار در مناطق محروم استان ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه همچنین این کار در راستای تحقق شعار هفته سلامت امسال «سلامت خانواده و مشارکت مردمی» بوده انجام شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم خدماتی را به مردم محروم منطقه ارائه کنیم.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومت در منطقه

احسان جهان‌بخش مسئول بسیج سازندگی لرستان نیز در این راستا، اظهار داشت: هفته گذشته سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشتیم و در آینده نیز سالروز تأسیس بسیج سازندگی را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و مسئولیت ذاتی بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی، اشتغال و کارهای جهادی، در شهرستان دلفان بیمارستان صحرایی را باهمت بسیج جامعه پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی برپا کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی لرستان، ادامه داد: این بیمارستان صحرایی در منطقه «فرهاد آباد» بخش «میربگ» شهرستان دلفان برپا شده است.

سرهنگ جهان‌بخش در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی در این منطقه در قالب ۱۶ غرفه، گفت: این نمایشگاه و بیمارستان صحرایی با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برپا شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۱، ۱۷.۵ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲، ۲۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در شهرستان دلفان پرداخت شده است، افزود: تقاضای ما از معاونت اقتصادی و همچنین استاندار جدی این بوده که در این حوزه شهرستان‌هایی مانند دلفان را ویژه‌تر ببینند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با تأکید بر اینکه معاونت اقتصادی استانداری لرستان قول داده که اعتبارات ویژه‌ای طی امسال در این زمینه در اختیار ما قرار دهند، گفت: شهرستان دلفان به طور حتم جز شهرستان‌هایی بوده که سهم خوبی را از این تسهیلات دریافت خواهد کرد.

استقرار پزشکان عمومی و دندان‌پزشکان در بیمارستان صحرایی

سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز دراین‌رابطه، اظهار داشت: امروز در شهرستان دلفان با هماهنگی‌های انجام شده بین مجموعه‌های استانی، دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان دلفان، بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نزدیک‌شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران، اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی را در این منطقه برپا کردند.

وی گفت: در سال گذشته ۷۰ هزار نفر در رشته‌های مختلف پزشکی ویزیت شده‌اند، امروز هم در شهرستان دلفان در قالب بیش از ۲۰ رشته تخصصی پزشکی ارائه خدمات خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: در این راستا بیش از ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ دندان‌پزشک و در مجموع ۲۷۰ نفر از مجموعه کادر پزشکی و. پشتیبانی به مردم این منطقه ارائه خدمات خواهند شد.

سردار باقری، افزود: قبل از استقرار این بیمارستان صحرایی و تیم‌های پزشکی، بیماری یابی در این منطقه صورت‌گرفته، امروز بیماران بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در بیمارستان حضور پیدا کرده‌اند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: این زنجیره تا درمان بیماران در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر اینکه طی امسال این اولین اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی است که در شهرستان دلفان برپا شده است و به‌تناوب این کار در استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم استان و به‌خصوص مناطق محروم را رقم خواهیم زد.

کد خبر 6089012

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • چهار محور در استان مسدود است