Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد سعدی گفت: جای تاسف است که نماینده محترم مجلس از وظایف و فعالیت‌های نهادی مهم در کشور مطلع نیست. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رئیس بنیاد سعدی در پاسخ به سخنان جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و دیگر نمایندگانی که پیش از آن نسبت به بودجه این بنیاد انتقاد داشتند، گفت: بنیاد سعدی در خارج از کشور عهده‌دار آموزش و گسترش زبان فارسی در بیش از ۲۰۰ نقطه جهان است و جای تاسف و تعجب دارد که نماینده‌ای از تریبون رسمی، چنین اظهاراتی را درباره فعالیت بنیاد سعدی عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود با شرح وظایف دستگاه‌هایی که ردیف بودجه دارند، آشنا باشند و یا حداقل از اعضای کمیسیون فرهنگی درباره بنیاد سعدی سوال کنند.

صبح یکشنبه، هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶، در مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کشور مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان موافق و مخالف با این کلیات، نظرات خود را از تریبون رسمی مجلس بیان کردند و جلال میرزایی نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون انرژی مجلس به عنوان یکی از مخالفان کلیات لایحه بودجه، در انتقاد به تخصیص بودجه برخی دستگاه‌ها بیشتر از نیازی که داشتند، اظهار کرد: برای بنیاد سعدی، که عملکرد آن در کنار فعالیت سایر دانشگاه‌های کشور، در جهت سعدی شناسی فعالیت داشته و پایان نامه‌های دانشجویان را در این مورد حمایت می‌کند و از کارایی لازم برخوردار نیست، ۱۲ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است

نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین اعلام کرد سوتغذیه در نوار غزه گسترش یافته است.

به گزارش ایسنا، نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین اعلام کرد: از چند ماه پیش سوءتغذیه در نوار غزه گسترش یافته است. هفت درصد کودکان غزه قبل از جنگ از سوتغذیه رنج می‌بردند و اکنون این رقم به ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

طبق گزارش سما، وی افزود: ۲۵ کودک به دلیل سوءتغذیه در غزه جان خود را از دست داده‌اند و گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد وضعیت اواخر ماه مه بدتر می‌شود.

وی گفت: ما امیدواریم عملیات نظامی در رفح انجام نشود چراکه منجر به بسته شدن گذرگاه و تعطیلی فعالیت ما می‌شود. امیدواریم عدالت برای خانواده‌های قربانیان گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس اجرا شود.

وی گفت: نقش آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی(آنروا) در غزه ضروری است و بدون آن انجام فعالیت ما محال است.

همچنین آنروا اعلام کرد: در جنگ غزه ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار نفر مجروح شده‌اند. هر روز ۳۷ کودک مادرشان را از دست می‌دهند.

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل نیز اعلام کرد: حمله به رفح یک کشتار و ضربه به عملیات امدادرسانی در غزه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد