Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > سیاست داخلی - همشهری آنلاین:
یک عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که از یک هفته قبل دختران، نوه‌ها و همسرانشان می‌توانند با موسوی و زهرا رهنورد دیدار کنند، نسبت به انجام ملاقات سایر بستگان در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ايلنا، قاسم میرزایی نیکو در پاسخ به سوالی در مورد برخی شنیده‌ها در خصوص رفع محدودیت‌های در مسیر ملاقات اعضای خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آن‌ها اعلام کرد: از حدود یک هفته گذشته تاکنون محدودیت‌های ملاقات برای میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو رایزنی‌ها و دیدارهایی که برخی مسئولان مربوطه با  موسوی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که دختران، نوه‌ها و همسران ۲ دختر  موسوی و خانم رهنورد بتوانند با آن‌ها به‌طور عادی دیدار کنند.

عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس  توضیح داد: بر این اساس، خانواده موسوی درصورت تمایل می‌توانند با حضور در منزل ایشان با آن‌ها دیدار کنند و خوشبختانه محدودیتی در این راستا وجود ندارد و احتمالاً به‌زودی نسبت به درخواستی که درمورد ملاقات سایر اعضای خانواده و بستگان با آقای موسوی و خانم رهنورد مطرح شده بود، اقدام شود. موسوی اخیراً با ارائه اسامی تعدادی از بستگان خود، خواستار ملاقات با آن‌ها شده بود که هم‌اکنون پیگیری‌هایی در این رابطه انجام می‌شود و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد دیدار چهره‌های سیاسی با موسوی گفت: البته در رابطه با ملاقات چهره سیاسی یا مقامات مسئول هنوز بحث خاصی مطرح نشده اما به نظر می‌رسد رفع محدودیت‌ها برای ملاقات با اعضای خانواده، می‌تواند مقدمه‌ای خوبی باشد.

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های دوستانی که در بخش‌های مختلف اقدام کردند، در آستانه تحقق است و به نظر می‌رسد این تلاش‌ها اندک اندک در حال به نتیجه رسیدن است. این اتفاق خوشایندی است و جامعه نیز همین انتظار را داشت.

در همین زمینه: توضیحات میر محمود موسوی در باره سلامت برادرش و زهرا رهنورد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، همزمان با هفته گرامیداشت معلم، حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید علیرضا کریمی از شهدای معلم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر از خودگذشتگی و فداکاری کردند و ما باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

خانواده شهید علیرضا کریمی نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

در پایان هم امام جمعه موقت اندیمشک تمثال شهید کریمی را به خانواده معزز این شهید معلم اهدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903150

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب