Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در این نشست حمایت از تولیدات داخلی را از سیاست های کلان بانک عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، جا دارد تا همه دست اندرکاران با هم افزایی و همدلی زمینه های لازم را برای تحقق این مهم  فراهم کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با برنامه ریزی صحیح، گام های بسیار مؤثری در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی برداشته، گفت: اقتصاد از جمله موارد مهمی است که باید برای حفظ و تقویت آن، تلاشی همه جانبه صورت گیرد چرا که دشمنان این کشور تمام توان خود را برای ضربه زدن به این حوزه به کار بسته اند .
معاون طرح و توسعه بانک با بیان این که ارتقا سودآوری و بهره وری بر مبنای ارزش های انسانی از سیاست های کلان بانک است، اذعان داشت: با اجرای این قبیل طرح ها می توانیم به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده نزدیک تر شویم .
صفایی مزید از اجرای موفق طرح ارتقاء سودآوری در بانک خبر داد و ابراز داشت: ارتقاء وضعیت معیشت همکاران، طرح تقویت صندوق سلامت، صندوق تأمین آتیه از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد تحول در عدالت سازمانی در بانک انجام شده است .
وی نقش کارکنان در تحقق برنامه های اصلی بانک را مهم دانست و تصریح کرد: ان شاء ا... با یاری خداوند متعال و همراهی تمامی کارکنان، این استان در تحقق برنامه های اصلی بانک موفق باشد .
در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری- رئیس اداره امور شعب بوشهر- گزارشی از عملکرد استان در راستای طرح ارتقاء سود آوری ارائه کرد و گفت: امیدواریم  با کمک پروردگار متعال و همکاری کارکنان بتوانیم موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «هشت صبح» از رادیو اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه تخصصی گفتگو محور به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • اولویت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سال جهش تولید اعلام شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • برنامه «هشت صبح» از رادیو اقتصاد
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن