Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق وجمعی از مسئولان بافق امروز با حضور در شهرستان کوهبنان با استقبال امام جمعه و جمعی از مسئولان کوهبنان با حضور درگلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سلیمانی سپس در جمع دانش آموزان هنرستان فنی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان کرمان ضمن اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از بازدید از این هنرستان ، به همراهی امام جمعه کوهبنان ، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از برخی مناطق زلزله زده در روستای گوَر کوهبنان بازدید و کمک های جمع آوری شده ی اقشار مختلف مردم بافق را تقدیم زلزله زدگان این مناطق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه بافق گفت:امروز مشکل زلزله برای مردم شهرستان کوهبنان درد آور است و باید در خدمت مردم باشیم و وظیفه همگان است که مشکلات آنها را رفع کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اصناف و روحانیان و خانواده‌های شهدای بافق یزد اعلام آمادگی کردند تصریح کرد:به همین منظور در این منطقه حاضر شدند و هدایایی را بین مردم توزیع کردند.

وی در رابطه با محموله های ارسالی مردم شهرستان بافق به این مناطق گفت: تا کنون ۶محموله شامل پوشاک،مواد غذایی و ..توسط مردم شهرستان بافق به این مناطق ارسال شده است.

شایان به ذکر است که طی دوماه اخیر بسیاری از مناطق شهرستان کوهبنان با زلزله۵.۲ریشتر تخریب شد و خسارت های زیادی را بر مردم این شهرستان تحمیل کرد.

انتهای پیام/ غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم