Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است و نباید به کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی وصنعتی خلاصه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه درشورای فرهنگ عمومی درمحل دفتر امام جمعه بروجرد افزود: تاسی از اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا سبب شد تا انقلاب پیروزی و طاغوت سرنگون شود و ایران اسلامی ازچنگال استعمار رهایی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: باید با اجرای کار فرهنگی، دستاوردهای انقلاب را در دهه فرخند ه فجربیشتراز قبل برای نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند تشریح نمود.
امام جمعه بورجرد بیان کرد: یکی ازعواملی که می تواند جوامع را در مقابل تهاجم فکری فرهنگی غرب محافظت کند داشتن شخصیت هایی نمونه و الگوهای موفق است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: نباید از فرهنگ علوی و فاطمی فاصله بگیریم زیرا الگو گیری ازاین شخصیت های بزرگ توسط مردم وجوانان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارد.
وی ادامه داد: جامعه سالم با الگوگیری از شخصیت های بزرگ دینی و اسلامی ساخته می شود و همه افراد جامعه نیز باید به این مهم توجه ویژه ای کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: درطول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس تاسی از اهل بیت(ع) سبب شده تا همواره ایران اسلامی در همه عرصه ها بر قله های اقتدار، موفقیت و پیشرفت قرار بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: دشمن جنگ نرم را با هدف تضعیف باورهای دینی آغاز کرده است براین اساس باید درحوزه فرهنگ و آگاهی بخشی به افراد جامعه بیشتر تلاش شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر یکی از وظایف اموزش و پرورش است.
شهاب روزبهانی اظهارکرد: ترویج فرهنگی غنی اسلام، تحکیم پایه های دینی و اعتقادی دانش آموزان ازمحورهای فعالیت آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: این نهاد همچنین درراستای ترویج فرهنگ نماز با هدف پیشگیری ازآسیب های اجتماعی، را در اولویت کارهای خود قرار داده است.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید