Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سينا اشتري: طبق نظر سنجي هاي به عمل آمده، سال 2017 از لحاظ انتشار بازي هاي کامپيوتري سالي پربار و هيجان انگيز بوده است؛ در ادامه به معرفي برترين بازي هاي کامپيوتري پلتفرم PC در سال 2017 مي پردازيم.
1- Nioh

Dark Souls يکي از پر طرفدار ترين سري بازي هاي کامپيوتري منتشر شده در سال هاي اخير است که با ارائه سبکي جديد توانسته مخاطبان زيادي را به خود اختصاص دهد؛ پس از موفقيت سري بازي هاي Dark Souls استوديو هاي توليد کننده بازي هاي کامپيوتري ديگري هم به فکر توليد بازي هايي مشابه افتادند و با وجود اينکه اکثر آنها نا موفق بوده اند اما گاهي هم شاهد انتشار برخي عناوين جذاب با سبکي الهام گرفته از بازي Dark Souls بوده ايم که يکي از آنها Nioh است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمي توانيم تاثير پذيري Nioh از سري بازي هاي Dark Souls را نا ديده بگيريم؛ اما استوديوي سازنده توانسته تا با ايجاد برخي نو آوري ها Nioh را به بازي پر هيجان تري تبديل کند.
تنوع و گستردگي سلاح ها را مي توان برترين نقطه قوت اين بازي دانست؛ کاربر به سليقه خود مي تواند يکي از چندين سلاح در دسترس را انتخاب کرده و به جنگ تن به تن به دشمنان برود؛ علاوه بر اين حرکات ترکيبي و کمبو هاي سلاح هاي مختلف به قدري متوع است که هميشه مي توانيد صحنه هاي جديدي را در اين بازي مشاهده کنيد.
2-Prey

Prey نيز يکي از جذاب ترين عناوين منتشر شده در سال اخير است؛ رمز موفقيت اين بازي در محيط گسترده طراحي شده براي آن و نيز انتخاب هاي نا محدودي است که به کاربر داده شده است؛ شما در روند بازي آيتم هاي متعددي را در اختيار خواهد داشت و اين شما هستيد که نحوه استفاده از آنها را انتخاب خواهيد کرد؛ براي مثال وقتي با يک آسانسور خراب مواجه مي شويد مي توانيد با استفاده از Glue Gun خود آن را تعمير کرده و يا مي توانيد با استفاده از همين اسلحه سطحي معلق در هوا را تشکيل داده و براي رفتن به طبقات بالا تر از آن به عنوان يک پله استفاده کنيد.
يک ايستگاه فضايي متروکه محيط اصلي اين بازي را تشکيل داده است و کاراکتر اصلي بايد در روند بازي بسياري از مشکلات را از پيش روي خود بر دارد؛ براي هر در بسته چندين راه حل وجود دارد و کاربر در انتخاب راه حل هيچ گونه محدوديتي ندارد؛ روند بازي به گونه اي است که کاربر به هنگام حل مشکلات احساس نو آوري و نبوغ خواهد کرد.
3- Stories Untold

Stories Untold يکي از بهترين عنوان هاي منتشر شده در سبک ترسناک است؛ اين بازي داستلن نسبتا کوتاهي داشته و بر چهار فصل منطبق است؛ در فصل اول کاراکتر اصلي بازي در خانه تنهاست و در حال فرستادن پيام هاي متني است که ...؛ ترجيح مي دهيم بيشتر راجع به نحوه شروع داستان توضيح ندهيم تا از هيجان شما به هنگام انجام اين بازي کاسته نشود.
Stories Untold گاهي سبک Running را به نمايش مي گذارد و شما را مجبور خواهد کرد تا براي ادامه زندگي تان فرار کنيد. فصل چهارم و پاياني اين بازي چنگي به دل نمي زند و در واقع به کيفيت کلي بازي صدمه مي زند، اما اگر از علاقه مندان به بازي هاي ترسناک هستيد پيشنهاد مي کنيم Stories Untold را از دست ندهيد.
4- Torment: Tides Of Numenera

اين بازي به عنون ادامه دهنده راه بازي موفق و جذاب Planescape شناخته شده است و گاها از آن به عنوان يکي از برترين بازي هاي توليد شده در طول تاريخ هم ياد مي شود. Gameplay بازي بسيار آسان است؛ هر کاراکتر اين بازي ويژگي ها و مشخصاتي منحصر به فرد دارد که مي توانيد از اين ويژگي ها براي حل مشکلات و مسائل بازي استفاده کنيد؛ کاربر در انجام اين بازي چالشي را رو به روي خود نخواهد ديد و به همين دليل شايد گاهي به هنگام انجام اين بازي احساس خستگي کنيد؛ شما در طول زمان 30 ساعته اي که براي انجام اين بازي صرف مي کنيد بيشتر اوقات در حال مبارزه تن به تن هستيد و يا ديالوگ هاي طولاني رد و بدل شده ميان کاراکتر ها را مي خوانيد. محيط طراحي شده براي Torment: Tides Of Numenera بسيار جذاب و دوست داشتني است و هرگز از گشت و گذار در آن خسته نخواهيد شد.
5- The Evil Within 2

The Evil Within يکي از دشوار ترين بازي هاي سبک ترسناک بود که کاربر علاوه بر مشکلات داستان و روند بازي مجبور بود تا مسائلي مانند وجود اشکالاتي در سيستم نرم افزاري بازي را نيز تحمل کند؛ يکي از اين مشکلات وجود نقص در سيستم Saving بازي بود؛ مشکلي که شما را مجبور مي کرد يک مرحله از بازي را بار ها و بار ها تکرار کنيد. داستان The Evil Within 2 دقيقا از پايان داستان عنوان قبلي آغاز مي شود؛ کاراکتر اصلي بازي و يا Sebastian بار ديگر مجبور است به دنياي مجازي ساخته شده در ذهن فردي ديگر سفر کند؛ داستان عنوان قبلي مربوط به ذهن يک بيمار رواني بود و اين بار Sebastian به وارد دنياي مجازي ساخته شده در ذهن دختر خود مي شود. داستان بسيار جذاب است و شايد برخي اوقات شما را به ياد بازي اي همچون Silent Hill بياندازد و مانند عنوان قبلي گاهي اوقات ببراي ادامه روند بازي با لحظاتي نفس گير و دشوار رو به رو خواهيد شد.
6- Thimbleweed Park

سازندگان اين بازي در پيش نمايش آن و قبل از انتشار از Thimbleweed به عنوان يکي از جذاب ترين عنوان هاي توليد شده در سبک ماجراجويي ياد مي کردند؛ ادعايي که پس از انتشار اين بازي به همه کاربران و کارشناسان اثبات گرديد. جلوه هاي گرافيکي زيبا، داستاني جالب و معما هايي پيچيده باعث شده اند تا با يکي از جذاب ترين بازي هاي تا به امروز رو به رو باشيم.
داستان اصلي Thimbleweed از اين قرار است که يک قتل در شهر رخ داده و شما بايد پرده از جزئيات اين اتفاق مرموز بر داريد؛ گاهي داستان بازي به طرز جالبي به سمت صحنه هاي خنده آور سوق پيدا مي کند و اين لحظات کمدي در نظر گرفته شده در داستان اين بازي را به يکي از قوي ترين عنوان هاي منتشر شده در اين سبک تبديل کرده است.
7- Wolfenstein II: The New Colossus

منتقدان مشکلات بسياري را درباره اين عنوان از سري بازي هاي Wolfenstein مطرح کرده اند و اگر بخواهيم به يکي از آنها بپردازيم، آن وجود مشکلاتي گيج کننده موجود در سکانس هاي تير اندازي و نبرد تن به تن است که انجام اين بازي در لحظات دشوار را به طرز باور نکردني اي دشوار تر و البته آزار دهنده خواهد کرد. همانند عنوان قبلي، اين بازي نيز در داستان خود به فرهنگ نئو نازيست ها اشاره هايي کرده و در واقع داستان به نحوي از اين فرقه آلماني تبار الهام گرفته است.
در دومين عنوان از سري بازي هاي Wolfenstein شاهد شباهت هايي به سري بازي هاي Doom هستيم؛ شباهتي که فقط به خستگي و دلزدگي کاربر خواهد انجاميد چون بر خلاف سيستم بي نقص يازي Doom، تير اندازي در Wolfensten II بسيار ضعيف و همراه با مشکلات فني گوناگوني طراحي شده است؛ البته اگر به دنبال روايت داستاني جذاب مي گرديد از انجام اين بازي پشيمان نخواهيد شد.
8- Nier: Automata

Nier: Automata با داستان، محيط و کاراکتر هاي جذاب خود مي تواند نظر هر کاربري را به خود جلب کند؛ داستان اصلي پيرامون دنيايي پر از ربات هاي گوناگون ساخته شده و با اينکه تا به اين لحظه بازي هاي زيادي را از سبک RPG انجام داده ام به نظر مي رسد انجام اين بازي بهترين تجربه ام بوده باشد. داستان اصلي بازي در مورد دو ربات با نام هاي 2B و 9S است که رباتي خطرناک تر را از بين برده و زمين را براي زندگي انسان ها آماده کرده اند.
اگر از آن دسته از کاربراني هستيد که جذابيت داستان اولويت اصلي شما را در انتخاب يک بازي تشکيل داده نبايد در خريد Nier: Automata درنگ کنيد؛ بسته به انتخاب هاي شما در طول بازي مي توانيد داستان را به 25 نحو مختلف به پايان برسانيد؛ انجام اين بازي به قدري لذت بخش است که شما را براي رسيدن به پاياني متفاوت تشويق خواهد کرد و باعث مي شود که اين بازي را بار ها و بار ها به پايان برسانيد.
9- Divinity: Original Sin II

اين عنوان ادامه دهنده را ه اولين بازي منتشر شده از اين سري و يا Divinity: Original Sin است که بار ديگر شما را ساعت ها به انجام ماموريت هاي مرموز مشغول خواهد کرد. سبک بازي RPG است و سازندگان به قدري در ساخت آن به جزئيات توجه داشته اند که به راحتي مي توانيم از اين بازي به عنوان يکي از بهترين بازي هاي تولثيد شده در سبک RPG در نطر بگيريم.
داستان بازي ترسناک و مرموز است و شما را مجبور مي کند که به حل معما ها بپردازيد. بيشتر از اين به رونمايي از ويژگي هاي اين بازي مي پردازيم؛ به هر حال اگر از علاقه مندان به سبک RPG باشيد حتما قبلا هم نام اين بازي را شنيده ايد و اگر به سبک RPG علاقه اي نداريد و يا قصد ورود به اين سبک از بازي ها را داريد پيشنهاد مي کنيم براي تجربه اول اين بازي را انجام ندهيد.
10- Playerunknown’s Battlegrouands

بحث هاي زيادي پيرامون رسيدن يک بازي تازه منتشر شده و البته ناقص به بالا ترين جايگاه موجود در ليست برترين بازي هاي سال شکل گرفته است؛ و نظر مردم هر چه هم که باشد بايد قبول کنيم که طبق نظر سنجي هاي انجام شده PUBG اکنون بهترين بازي منتشر شده در سال 2017 است. يکي از مسائلي که انتخاب اين بازي به عنوان برترين بازي سال 2017 را گيج کننده جلوه مي دهد وجود مشکلات و نواقص نرم افزاري متعدد در آن است.
به هر حال نبايد از نقاط قوت اين بازي غافل شويم؛ PUBG به قدري مورد توجه دنياي بازي قرار گرفته که گفته مي شود حتي سري بازي هاي محبوب و سر شناسي مانند Call Of Duty و يا Counter Strike نيز قصد دارند در نسخه هاي بعدي ويژگي Battle Royale Mode را جاي دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • پل آستر درگذشت
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی