Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:34:21 GMT

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر در خاتم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۱۸۰۱

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر در خاتم

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت: بیش از120 عنوان برنامه از سوی این ناحیه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: دهه فجر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود و انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری کوهنوردی پیشکسوتان شهرستان،یادمان آبروی محله، یادواره شهدای حوزه ای،مسابقات ورزشی تنیس و والیبال،اعزام راهیان نور دانش آموزان پسر،اردوهای جهادی طرح مبارزه با انگل دارواش، بازدید از خانواده جانبازان و شهدا و ایثارگران،کوهنوردی بسیجیان،جشنواره پخت غذا،ویزیت رایگان بیماران ،جشن عبادت،برگزاری دعای ندبه کشوری،نشست های بصیرتی وحضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22بهمن از جمله برنامه های ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دهه فجر امسال است.
وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: سپاه خاتم، برنامه های دهه فجر را با تمام توان و ظرفیت اجرا خواهد کرد.
وی گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم بسزایی را ایفا کرده اند و امروزه انقلاب ما در حال صادر شدن به دیگر کشورهای جهان است.
آزادی نژاد در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه نیز با حضور باشکوه مردم و بسیجیان شهرستان خاتم برگزار و مردم بار دیگر با میثاق های امام راحل تجدید بیعت می کنند.
هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور