Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:51:05 GMT

خانه سفال با عنوان موسسه کاشان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۲۱۹۹

خانه سفال با عنوان موسسه کاشان ثبت شد

استاد دانشکده هنرو معماری دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت :خانه سفال کاشان با نام ثبتی موسسه کاشان با حضور پرو فسور ""سویم چیذر" از ترکیه افتتاح شد.   عباس اکبری، افتتاح خانه سفال با نام ثبتی موسسه کاشان به وسعت 400 متر مربع در دو طبقه را یادآورشد و افزود: این خانه با 10 میلیارد ریال هزینه بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: این خانه در دو بخش کارگاهی و نمایشگاهی به مدت یکسال واقع در محله درب اصفهان کاشان مرمت و بازسازی شده است.   به‌گفته‌ وی، آیین افتتاحیه این موسسه در حضور مسولین و متولیان فرهنگی شهر کاشان با نواختن قطعه ای در شوشتری و بختیاری به نوازندگی "فرید مصطفی نژاد" ، "حامد عدالت" ، "سعید احمدیان" و "عباس اکبری" اجراشد.   شایان ذکر است: آیین افتتاح خانه سفال کاشان با نام ثبتی موسسه کاشان با حضور مسوولان شهرستان و هیات رییسه دانشگاه کاشان، اعضای شورا و سایر مسئولان و متولیان فرهنگی شهری برگزارشد.     انتهای پیام/م    افتتاح خانه سفال موسسه کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا