Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان گفت: جشنواره فجر در اصفهان با اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ از تاریخ ۱۴ بهمنماه آغاز میشود.

پرویز طاهری در گفت وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با اکران فیلمهای جشنواره فجر در اصفهان اظهار داشت: هشتمین جشنواره فجر در اصفهان با اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۴ فیلم بسته ۱ سودای سیمرغ ۱ در طول جشنواره در سینما سپاهان و فلسطین اکران می شود، ابراز داشت: در حال رایزنی هستیم تا اکران فیلمهایی از بسته ۲ نیز در جشنواره فجر اصفهان شاهد باشیم و بر این اساس سانس ویژه ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز در طول روزهای اکران جشنواره فجر در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: به احتمال قوی فیلمهای «به وقت شام» از ابراهیم حاتمی کیا از جمله فیلمهایی است که به اکران بسته ۱ سیمرغ در جشنواره فجر اصفهان اضافه می شود.

اکران فیلمهای برگزیده جشنواره کودک در سانس صبح

وی با تاکید بر اینکه فیلمهای جشنواره فجر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز میشود، اضافه کرد: سانس ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ویژه اکران فیلمهای جشنواره کودک و نوجوان است و «قهرمانان کوچک»، انیمیشن «دنیای کیفها»، «فیلشاه»، «دزد و پری» و «شکلاتی» از فیلمهای برگزیده این جشنواره از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در هر دو سینمای سپاهان و فلسطین اکران میشود.

طاهری با بیان اینکه فیلمهای جشنواره فجر در سه سانس متوالی دو ساعته از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اکران می شود، تاکید کرد: فیلمهای «امپراطور جهنم»، «تنگه ابوقریب»،«لاتاری»، «کامیون»، «اتاق تاریک»، «جشن دلتنگی»، «شعلهور»، «سوءتفاهم»، «هایلایت»، «مصادره»، «سرو زیر آب» و «عرق سرد» از فیلمهایی است که در سینماهای سپاهان و فلسطین اکران و برخی در طول جشنواره تکرار نیز می شود.

اضافه شدن فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۲ به جدول فیلمهای جشنواره فجر اصفهان

وی با اشاره به اینکه به احتمال قوی سه فیلم از بسته سودای سیمرغ ۲ به جدول فیلمهای جشنواره فجر اصفهان اضافه شود، ابراز داشت: بر این اساس فیلمهای سانس ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز پس از رایزنی های لازم با مسئولان پایتخت اعلام می شود.

گفتنی است؛ هشتمین دوره جشنواره فجر در اصفهان مقارن با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، از شنبه ۱۴ بهمنماه تا روز ۲۲ بهمن در شش سانس (سه سانس در هر سینما) برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی

کمال علیپورخنکداری کد خبر 6093418

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت