Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:12:20 GMT

سردترین شهرهای کشور کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۰۳۱۶۷

سردترین شهرهای کشور کجاست؟

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به صورت پراکنده در ۱۴ استان کشور باران می‌بارد.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به صورت پراکنده در ۱۴ استان کشور باران می‌بارد.

محمد اصغری اظهار داشت: در سال آبی بیشترین بارش‌ها در سه ماه آذر، دی و بهمن ثبت می‌شود. امسال در دو ماه آذر و دی وضعیت بارش مناسب نبوده و در بهمن ماه بارش‌ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برخی مدعی هستند با برف باریده شده مشکل آب رفع شده است که باید گفت: این بارش‌ها قسمتی از کمبود‌ها را ترمیم کرده و همچنان با کمبود بارش روبرو هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون تنها ۱۹ درصد بارش‌های سال آبی را به دست آورده ایم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز موج بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور شده است، تاکید کرد: این موج که سرعت زیادی دارد در دامنه پایین فعال شده است. برای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، غربی، قزوین، زنجان، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی بارش پیش بینی می‌شود.

به گفته اصغری به علت سرعت زیاد این موج، بارش‌ها پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اعلام اینکه ورزقان با دمای منفی ۲۲ درجه زیر صفر سردترین شهر کشور تاکید کرد: فیروزکوه با دمای منفی ۲۱ درجه زیر صفر، بلده و خیرآباد هم با دمای منفی ۲۰ سردترین شهر‌های کشور هستند. شب گذشته هوای تهران در سردترین ساعت به ۶ درجه زیر صفر رسید.

وی از کاهش دما در جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: به جز زاهدان که ۱۱ درجه نسبت به روز گذشته کاهش دما داشته و شهر‌های دیگر سیستان و بلوچستان، هوا در سایر مناطق کشور با افزایش دما همراه است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GKk

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام

دریافت 12 MB کد خبر 6098786

دیگر خبرها

  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان