Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن رزاقی با بیان اینکه از این میزان کود توزیع شده بیشتر مربوط به کود اوره با 2 هزار 263 تن بوده است افزود: در این مدت 290 تن کود پتاسه و 263 تن کود فسفاته بین کشاورزان شهرستان بابلسر توزیع شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر توجه به تاریخ تولید و انقضاء کود و داشتن گواهی ثبت از موسسه آب و خاک کشور را ضروری دانست و گفت: کشاورزان به نام شرکت سازنده و توزیع کننده داخلی و خارجی توجه داشته و نیز باید به طور مشخص روی برچسب بسته بندی، ثبت و قابل رؤیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن رزاقی با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیتی برای توزیع و تحویل کوده اوره برای مصرف سرک زراعت‌ های پاییزه وجود نداشته و کشاورزان برای دریافت کود مورد نیاز می‌توانند به کارگزاری ‌های توزیع کود مراجعه کنند از بهره برداری 10 طرح در حوزه آب و خاک و زیربنایی، دهه فجر در شهرستان بابلسر خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اعتبار این تعداد طرح را بیش از 56 هزار و 850 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از کانال بتنی روستای روشندان و هلی باغ بخش بهنمیر این شهرستان با اعتبار 12 هزار و 600 میلیون ریال، کانال بتنی ایستاده، در دارابدین روشن بهنمیر با اعتبار دو هزار و 200 میلیون ریال، کانال بتنی روستای درزی نقیب شهرستان بابلسر و پایین احمد کلا بخش مرکزی این شهرستان هر کدام با اعتبار دو هزار میلیون ریال، لایروبی و مرمت آببندان روستاهای کونر و دوغی کلا یور محله با اعتبار چهار هزار و 300 میلیون ریال ، کانال بتنی بازار سر با اعتبار 2000 میلیون ریال و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای عزیزک با اعتبار بیش از 17 هزار میلیون ریال است.
حسن رزاقی با بیان اینکه 200 هکتار از زمین ها و باغ‌ های شهرستان بابلسر نیز با اعتبار بیش از 14 هزارمیلیون ریال به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده که فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید گفت: امسال بازسازی مرکز جهاد کشاورزی بابلرود نیز با اعتبار 650 میلیون ریال انجام شد که در این ایام به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد