Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین لطفی در دیدار معاونین استاندار ایلام، یکی از سیاست های راهبردی رهبری را حمایت از دولت های مستقر اعلام کرد و افزود: نمایندگان رهبری در استان ها به تبعیت از ایشان، استانداران و برنامه هایشان را حمایت می کنند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی مثال زدنی حاکم بر کشور ادامه داد: همه ی ما زیر یک خیمه هستیم که عمود این خیمه رهبری نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش دشمنان برای زیر سوال بردن دستاورد های نظام گفت: وضعیت امروز کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و مسئولین باید دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تقدیر از تلاش های استاندار ایلام برای ایجاد تعامل بین مسئولین و رفع مشکلات استان خاطرنشان کرد: پس از سقوط رژیم صدام، مهران پیگیری های زیادی برای بازگشایی مرز انجام شد که در نهایت عنایت مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار موثر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مولفه های توسعه استان در حوزه اقتصادی را چشمگیر دانست و گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری در مهران میتواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند.

لطفی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان در جهت رفع مشکلات تصریح کرد: هدف همه ی ما تحقق اهداف نظام و توسعه استان است.

901

لطفی ایلام استاندار نماینده ولی فقیه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری پیش ازظهر دوشنبه در بازدید از غرفه مازندران در نمایشگاه اکسپو با اشاره به بازدید از رفه‌های استان مازندران در نمایشگاه اکسپو مازندران ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی گردشگری و صنایع دستی دارد.

وی با اشاره به وجود موانع فراروی تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی در استان مازندران گفت نمایشگاه‌های نظیر اکسپو محیط مناسبی برای تبادل اقتصادی است و این نمایشگاه روی زنجیره ارزش تاکید کرده است.

وی بر لزوم آموزش دانشجویان دانشگاه‌های استان تاکید کرد و گفت این مسئله سبب می‌شود دانشجویان ما در آینده کارآفرین تبدیل شوند.

استاندار مازندران به عنوان یکی از ظرفیت مازندران در تمامی زنجیره‌ها بسیار زیاد است گفت باید تلاش کنم تا این ظرفیت به حد اعلای خود برسد

کد خبر 6091941

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی