Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: در این جشنواره ۱۷ فیلم نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، امروز (10 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر در استان، گفت: امسال 17 فیلم جشنواره در دو سینمای هلال و اکسین اهواز نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این جشنواره با دو عنوان سودای سیمرغ ویژه فیلم های خانوادگی و سیمرغ و پروانه ویژه فیلم های کودک و نوجوان برگزار می شود، افزود: فیلم های بخش سودای سیمرغ در بخش اصلی و مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه فیلم های بخش سیمرغ و پروانه صبح ها ساعت 10 اکران می شود و بنا داریم این فیلم ها را یا با هزینه بسیار اندک و یا رایگان ارائه دهیم، تصریح کرد: فیلم های سودای سیمرغ هم ساعت 19 و 21 اکران می شود.

 

جوروند، با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره جمعه (13 بهمن) ساعت 18:30 در سینما هلال اهواز با اکران فیلم «ماهور» برگزار می شود، اضافه کرد: در این مراسم که استاندار و مدیران استانی و هنرمندان سینما حضور دارند، از یک بازیگر زن خوزستانی تجلیل می شود.

 

وی زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر را از 13 تا 22 بهمن عنوان کرد و اذعان داشت: در این جشنواره مردم می توانند پس از دیدن فیلم رای خود را در صندوق های مستقر در سینما بیندازند و در مراسم اختتامیه فیلم منتخب تماشاگران تجلیل می شود.

 

وی برگزاری جشنواره فیلم فجر را یک نوع آشتی مجدد میان مردم با سینما و تشویق و ترویج آنها جهت دیدن فیلم های روز دانست و عنوان کرد: امسال ساز و کار بهتری برای جشنواره نسبت به سال های گذشته تعریف شده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود