Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور از بخش‌های مختلف طرح 550هزار هکتاری و اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی در این اراضی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، رضا ویسه امروز 10بهمن ماه در روز اول سفر خود به استان خوزستان بازدیدی میدانی از اجرای طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان انجام داد.

وی در بخش اول سفر خود از پروژه ویس و سلامات (اراضی بهره‌برداری و تحویل شده به کشاورزان در فاز 1) و شبکه آبیاری و زهکشی تحویلی به تشکل شرکت تعاونی تولید تدبیر و امید دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور همچنین از اراضی فاز 2 میان آب و نقاط تحویل حجمی آب در شبکه‌های آبیاری و زهکشی میان آب بازدید کرد.

در این بازدید غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، یدالله شمایلی مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور و کیخسرو چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور را همراهی کردند.

وی همچنین در ادامه بازدیدها از شبکه آبیاری و زهکشی شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) و اراضی غرب شعیبیه فاز دو دیدن می‌کند.

به گزارش ایسنا، ویسه در روز دوم سفر خود فردا 11بهمن ماه از طرح‌های مقابله با ریزگردها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی حمیدیه و رودخانه کارون دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد