Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ، 86روستای استان کرمان با جمعیت بالغ بر18هزار نفر به نعمت آب شرب بهداشتی دست می یابند.


رشیدی با قدردانی از پیمانکاران این پروژه ها بدلیل تسریع در اجرای کار گفت:7پروژه در شمال و شمال غرب استان، 6پروژه در جنوب استان، دو پروژه در شرق استان وسه پروژه در رابر وبافت تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان تصریح کرد: 86روستا دراین پروژه ها در سطح استان خوشبختانه به نعمت آب شرب دسترسی یافته وخدا رابرای این خدمت انجام شده در آستانه چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی شاکر هستیم.


رشیدی اظهار کرد: هزینه اجرای این پروژه ها 16میلیاردتومان است و4هزار و690خانوار در راستای اجرای این پروژه ها آبرسانی می شوند.


مدیرعامل آبفار استان تاکید کرد: بزرگ ترین پروژه آبرسانی در شهربابک قراردارد که افتتاح طرح شبکه آب با هزارخانوار وجمعیت 4هزار و400نفری را شامل می شود.


وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی 3پروژه آبرسانی دراستان همزمان با دهه فجر گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به 171روستا در سطح استان با15هزار و514خانوار نیز درایام دهه فجر آغاز می شود.


رشیدی با بیان اینکه این روستاها در سطح استان پراکنده هستند اظهارکرد: جمعیت تحت پوشش اجرای این پروژه ها 59هزارو800نفر است.


وی با اشاره به آغازعملیات اجرایی آبرسانی به شهرک امام رضا مهرآباد شهربابک ونیزتامین آب 40روستا در شهرستان سیرجان گفت: مجموع اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 171روستا را بیش از 100میلیاردتومان است.


رشیدی ابراز کرد: عملیات اجرایی تامین آب 40روستای شهرستان سیرجان (بزرگ ترین پروژه ای که کلنگ زنی خواهد شد) با اعتبار ده میلیاردتومان از اعتبارات ملی وجمعیت 1هزار و500خانوار با جمعیت 7هزار و80نفر جمعیت وارد مرحله اجرا می شود.

انتهای پیام/ی

آبرسانی به 40 روستا در سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر شاهدیه خبر داد.

اکرم فداکار گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

فداکار با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن