Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:49:20 GMT

مراقب نرم افزارهای مشابه تلگرام باشید

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۶۹۴۶

مراقب نرم افزارهای مشابه تلگرام باشید

کرمانشاه- ایرنا- رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از مردم خواست که مراقب بد افزارهای موبایلی تحت عناوین مکالمه تصویری تلگرام، مکالمه صوتی تلگرام، پول دیجیتال تلگرام و مکان یاب باشند.

سرهنگ علی کریمی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: این بدافزارها برای فریب مخاطبان به جای کلمه telegram از کلمه telgram استفاده می کنند که جعلی هستند و توسط کلاهبرداران هدایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بدافزار ضمن دستکاری در اطلاعات اکانت تلگرام افراد قربانی برای تمامی مخاطبین فرد پیام ارسال و آنان را ترغیب به نصب این بد افزار می کند، از این رو قربان به دلیل اینکه پیام تبلیغاتی را از طریق دوستان خود دریافت به آن اعتماد می کنند.
رئیس پلیس فتای کرمانشاه عنوان کرد: این بد افزار ممکن است پس از نصب خود را مخفی کند از این رو برای حذف آن باید وارد قسمت تنظیمات و و سپس قسمت حذف برنامه نصب شده بروید، در غیر اینصورت بطور نامحدود به کار خود ادامه می دهد و امکان آسیب رساندن به اطلاعات، محتوا و سرقت شماره تلفن های فرد قربانی را دارد.
سرهنگ کریمی به مردم توصیه کرده است: از هموطنان عزیز درخواست داریم که به تبلیغاتی که برایشان ارسال می شود توجه نکنند و اگر قصد نصب برنامه ای را دارند حتما به آدرس آن توجه داشته باشند و در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما و یا شماره تلفن 0832188190 در میان گذارند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم