Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نماينده سنندج (تيم شهيد شکوهي) عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ پهلواني و زورخانه اي جوانان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از فدراسيون پهلواني و زورخانه اي، اين رقابت ها در 3 روز از 8 تا 10 بهمن ماه با عنوان جام ستارگان در ايام گراميداشت دهه فجر در سالن شهداي هفتم تير و زورخانه ملي شهيد فهميده تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همين اساس تيم هاي حاضر در اين رقابت ها در سه مرحله رقابت در رشته هاي تيمي زورخانه اي، هنرهاي فردي (چرخ تيز، چرخ چمني، کباده، ميل بازي و سنگ)،کشتي پهلواني (5 وزن 55 تا 60، 70، 80، 90، به اضافه 90 تا 110 کيلوگرم) و هنر مرشدي، نتايج زير به دست آمد.
در مرحله اول تيم شهيد شکوهي سنندج 10 بر 4 تيم استان خراسان رضوي را شکست داد و تيم استان يزد نيز 9 بر 8 استان مازندران را مغلوب کرد.
در مرحله دوم جوانان استان خراسان رضوي 8 بر 6 جوانان استان يزد را مغلوب کردند و شهيد شکوهي سنندج نيز 12 بر 2 تيم استان مازندران را شکست داد.
در مرحله سوم و پاياني تيم استان خراسان رضوي 11 بر 2 مازندران را شکست داد و شهيد شکوهي سنندج 11 بر 4 تيم استان يزد از پيش رو برداشت.
بنابراين تيم شهيد شکوهي سنندج (نماينده هيات پهلواني و زورخانه اي استان کردستان) با 3 برد و 33 امتياز به عنوان قهرمان و ستاره ليگ پهلواني و زورخانه اي جوانان کشور انتخاب شد.
تيم استان خراسان رضوي نيز با 2 برد و يک باخت و 23 امتياز به عنوان مقام دوم دست يافت و تيم استان يزد با يک برد و 2 باخت و 19 امتياز مقام سوم اين دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
ورزشي(1)**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند