Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد خازنی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در مورد ورزشگاه شهید حیدریان یکسری اشکالاتی را وارد دانسته که ما به دنبال برطرف کردن آنها هستیم و بازی روز شنبه هفته آینده تیم صبا و ایرانجوان بوشهر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از لغو بازی 2 تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی به دلیل بارش برف، تمرینات تیم زیر نظر مسعود خسروی مربی این تیم دنبال می شود و هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خازنی خاطرنشان کرد: وضعیت تیم از نظر فنی و بدنی خوب است و امید است بتوانیم روز شنبه هفته آینده با حمایت تماشاگران، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.
در آخر دی ماه سال جاری، مسئولان تیم صبای قم، مکان برگزاری این تیم با خونه به خونه را ورزشگاه شهید حیدریان قم اعلام کرده بودند، ولی در روز بازی، سازمان لیگ با برگزاری مسابقه در ورزشگاه حیدریان قم مخالفت کرد و به ناچار بازی به ورزشگاه یادگار امام راحل منتقل شد و این اقدام باعث سردرگمی بازیکنان و برخی هواداران شده بود.
اکنون بعد از 2 هفته، بار دیگر فدراسیون با برگزاری مسابقات در ورزشگاه شهید حیدریان موافقت کرد.
هم اکنون تیم فوتبال صبای قم با 10 امتیاز در کنار راه آهن تهران در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
مسعود راشکی ششمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم 2 هفته قبل استعفا داده و این تیم هم اکنون بدون سرمربی می باشد.
تیم فوتبال صبای قم فصل گذشته به لیگ دسته یک باشگاه های کشور سقوط کرد و اکنون نیز در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و در صورت حمایت نشدن از سوی مسئولان، از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!