Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@02:46:15 GMT

شِفر، فیتیله کاپیتان را پایین کشید!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۳۰۴۸

شِفر، فیتیله کاپیتان را پایین کشید!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرمربی استقلال اعلام کرد در بازی مقابل ذوب‌آهن از سیدحسین حسینی استفاده خواهد کرد.

 

 

 تیم استقلال موفق شد در نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد و به فینال راه پیدا کند.

 

سیدمهدی رحمتی در این بازی همچون دو بازی گذشته استقلال در لیگ درون دروازه آبی‌پوشان قرار داشت و برخلاف دو بازی گذشته در این بازی یک بار دروازه‌اش باز شد تا نتواند رکورد کلین‌شیت خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر، سرمربی آبی‌پوشان، بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت درخصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل ذوب‌آهن و در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در درون دروازه استقلال به وجود خواهد آورد؟ اظهار داشت: بارها پیرامون این مسئله صحبت کرده‌ام و گفته‌ام در بازی‌های حذفی سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان ما است و در بازی‌های لیگ، حسینی دروازه‌بان ما خواهد بود.

 

وی همچنین ادامه داد: در دو بازی قبلی هم صحبت کردیم و قرار شد رحمتی این دو بازی را برای‌مان بازی کند. بازی امروز برای ما بسیار مهم بود و در بازی بعدی که در لیگ است حسینی برای ما بازی خواهد کرد.

برنا

110

این اخبار را از دست ندهید:

جان ستاره استقلال به خطر افتاد! +عکس

  فوق ستاره ای دیگر پرسپولیس در راه قطر + عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)