Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بر اساس صدور قرار نظارت قضایی، شهردار فعلی محمدیه تا تعیین تکلیف پرونده خود به دلیل برخی تخلفات مالی در سمت شهرداری الوند به مدت 6 ماه حق حضور در شهرداری محمدیه را نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص پرونده شهردار سابق الوند گفت: در حال حاضر این پرونده در یکی از شعبات بازپرسی دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تا تکمیل پرونده قرار نظارت قضایی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی نیارکی افزود: شهردار سابق الوند که هم اکنون شهردار فعلی محمدیه می‌باشد به دلیل برخی تخلفات مالی در زمان حضورش در شهرداری الوند توسط دادستانی دستگیر شد که پس از تفهیم اتهام علاوه بر صدور قرار تامین، قرار نظارت قضایی نیز برای وی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص صدور این قرار اظهار داشت: بر اساس صدور قرار نظارت قضایی، شهردار محمدیه تا تعیین تکلیف پرونده خود به دلیل برخی تخلفات مالی به مدت ۶ ماه حق حضور در شهرداری محمدیه را نخواهد داشت.
این مقام قضایی به ماده ۲۴۷ آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ اشاره و تصریح کرد: بر اساس این ماده قرار‌های نظارت نیز مانند قرار‌های تامین کیفری، آزادی‌های متهم را محدود می‌کند، اما محدودیت ناشی از صدور قرار‌های نظارت قضایی، خفیف‌تر و شامل برخی محدودیت‌های شغلی، محرومیت استفاده از تسهیلات اجتماعی و محدودیت تردد است و در حقیقت، مرجع صالح پس از صدور قرار نظارت، بر رعایت تکالیف موضوع قرار از سوی متهم، نظارت می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در پایان افزود: این پرونده در دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات است که پس از تکمیل و صدور کیفرخواست جهت صدور رای به دادگاه ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد