Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از مشاور رسانه ای فیلم، شاخ کرگدن سال گذشته در ایران، بلغارستان و ارمنستان فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ صدرا که سال هاست خارج از ایران زندگی می کند زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از کشور فراهم کرده ؛ اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده می شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی اش رضا می رود، او یک بادیگارد حرفه ای است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

....

فیلم در ژانر حادثه ای ساخته شده است و بازیگران ایرانی و خارجی همچون؛ پژمان بازغی، رضا حیدری، اترى وسکانیان، رامانا سیاحى، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، وانوهى الکیز، آشوت وسکانیان، لادن قناد و بابک نوری در آن حضور دارند.

فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به نویسندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گروه سینمایی کوروش اکران شد.

پخش فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» بر عهده دفتر درخشان آفتاب عالمتاب خواهد بود.



502

شاخ کرگدن محسن محسنی نسب گروه سینمایی کوروش پژمان بازغی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور