Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@21:13:50 GMT

سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت و گاز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۸۱۹۲

صراط:زنمایندگان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 11 بهمن قوه مقننه در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 کل کشور با 168 رای موافق، 13 رای مخالف، 9 رای ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان بند ب تبصره یک این لایحه را مصوب کردند.

به گزارش تسنیم، در بند ب تبصره یک لایحه بودجه سال 97 کل کشور آمده است: سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت، میعانات گازی و خالص صادرات گاز مندرج در ردیف 210101 جدول شماره 5 این قانون معادل 956 هزار و 314 میلیارد و 400 میلیون ریال و منابع مربوط به 3 درصد صادرات نفت خام و میعانات گازی برای مناطق و شهرستان‌های نفت‌خیز و کمتر توسعه یافته طبق جزء 3 بند الف ماده 26 قانون ششم توسعه مطابق ترتیبات مندرج قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 95/12/14 مندرج در ردیف 210109 جدول شماره 5 این قانون 50 هزار و 800 میلیارد ریال تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم