Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: مدعیان حقوق بشر و صلح در جهان امروز کسانی هستند که منشور سازمان ملل و حقوق بشر را به راحتی زیر پا گذاشته و به نام حقوق بشر مردم را به خاک و خون کشیده و می‌کشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ابوذر ابراهیمی ترکمان روز چهارشنبه در کنفرانس بین المللی «قدس پایتخت صلح ادیان» که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاریست، افزود: امروز رئیس جمهوری آمریکا با اقدامات و تصمیمات غیر عادلانه ای که می گیرد در واقع بازگشت به ناسیونالیسم را انتخاب کرده به گونه ای که خودش حق است و دیگران ابزار بوده و به حق دیگران بی توجهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اهداف این اجلاس بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز پیروان ادیان الهی اینجا گردهم آمدیم که به دنیا بگوییم هیچ اختلافی میان ما وجود نداشته و همراه و همدل و همصدا در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حضور پیروان ادیان الهی در ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در این کشور تاکید داشته و دارد.
کنفرانس بین المللی قدس پایتخت صلح ادیان با همکاری رهبران ادیان رسمی کشور و مراکز علمی و دینی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه ادیان و مذاهب، جامعه‌المصطفی العالمیه، حوزه علمیه قم، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، برخی تشکل‌های فعال در حوزه فلسطین و اصحاب رسانه نظیر اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی و سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
در این کنفرانس شخصیت‌ها، مقامات علمی و دینی کشورمان پیرامون نقش قدس در همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان ابراهیمی، بحث و گفت‌وگو می‌کنند.
ادامه دارد...
فراهنگ ** 1355 ** خبرنگار: علی اکبرقزوینیان * انتشار: امید غیاثوند