Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، این شرکت امروز با صدور بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در سال 2017 تعداد 10.6 میلیون دستگاه را توسط شرکت های زیرمجموعه خود تولید و به فروش رسانده که با افزایش 6.5 درصدی نسبت به سال قبل از آن به بیش از 10 میلیون و 600 هزار دستگاه رسیده است.
همچنین اعلام شده که این افزایش فروش (نسبت به سال 2016) به دنبال افزایش تقاضای روزافزون برای خودروهای شاسی بلند، سبک تجاری و همچنین خودروهای تمام برقی با آلایندگی صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برپایه این گزارش، در سال 2017 شرکت های زیرمجموعه اتحاد «رنو - نیسان- میتسوبیشی موتورز»، برندهای رنو، نیسان، میتسوبیشی موتورز، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین (Alpine)، لادا (Lada)، اینفینیتی (Infiniti)، ونوشا (Venucia) و داتسون (Datsun) را در 200 کشور عرضه کرده اند.
در سال گذشته میلادی فروش گروه خودروسازی رنو با رشد 8.5 درصدی، به بیش از سه میلیون و 700 هزار دستگاه رسید که رکورد جدیدی برای رنو به شمار می رود.
 
* جایگاه خوب ایران در 10 بازار برتر
گزارش همچنین یادآور شده است که ایران نیز با فروش 162 هزار و 79 دستگاه خودرو جایگاه هشتم از 10 بازار برتر گروه خودروسازی رنو را کسب کرده است.
اتحاد رنو- نیسان- میتسوبیشی در برنامه استراتژیک خود برای سال 2022 پیش بینی کرده است که هم افزایی سالیانه این سه گروه خودروسازی به بیش از 10 میلیارد یورو خواهد رسید.
علاوه بر این، 12خودرو برقی آلایندگی صفر و 40 خودرو با فناوری خودران زیر پرچم این اتحاد روانه بازار خواهد شد.
اتحاد «رنو- نیسان- میتسوبیشی» به عنوان بزرگترین اتحاد خودروسازی جهان؛ طولانی ترین و سازنده ترین مشارکت بین فرهنگی در صنعت خودرو را رقم زده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد

امروز ٨ اردیبهشت ماه ١٤٠٣شرکت خودروسازی چینی چری با همکاری شرکت AiMOGA ربات مورنین را در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، این ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات در نمایندگی‌های فروش برند چری است که می تواند تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مراحل بعدی تبدیل به دستیار انسان‌ها در انجام کارهای روزانه و راهنمای کتابخانه ها باشد. 

این ربات در مرحله نخست در چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما قرار است به کشورهای دیگر نیز فروخته شود.

در حال حاضر زبان این ربات انگلیسی است که در آینده زبان های دیگر هم به آن اضافه خواهد شد.


انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور