Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:31:10 GMT

پرفروش‌ترین فیلم کارنامه هنری سلمان‌خان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۹۸۴۰

پرفروش‌ترین فیلم کارنامه هنری سلمان‌خان

«تایگر زنده است» با فروشی 336 کروری، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه هنری سلمان‌خان شد. با این رقم فروش، اکشن ماجراجویانه تازه سلمان‌خان در ردیف چهارمین فیلم پرفروش کل تاریخ سینمای هند قرار گرفت. تحلیلگران اقتصادی سینما و دوستداران این بازیگر 55 ساله بالیوود، انتظار داشتند تایگر زنده است بتواند رکورد فروش «پی کی» عامر خان (سومین فیلم جدول) را نیز بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رقم فروش 341 کروری فیلم سال 2014 عامرخان، همچنان دست نخورده باقی ماند.

تا به امروز اکشن تاریخی «باهوبالی» و درام ورزشی «دانگل» با فروش‌هایی 511 و 388 کروری، پرفروش‌ترین فیلم‌های کل تاریخ سینمای هند هستند.

سلمان‌خان از موفقیت کلان 336 کروری فیلم خود هم راضی و خشنود به نظر می‌رسد. تا قبل از این، درام خانوادگی «داداش جان باجرانجی» (2015) با فروشی 320 کروری پرفروش‌ترین فیلم کارنامه این بازیگر بود. تایگر زنده است با هزینه تولید 210 کروری تهیه شده است.

به نوشته سایت بالیوود هنگاما، تایگر زنده است قسمت دوم اکشن ضد جاسوسی «یک تایگر» است. این فیلم سال 2012 اکران عمومی شد و 199 کرور در جدول گیشه نمایش سینماهای هند فروش کرد. در داستان قسمت دوم، سلمان و کاترینا کیف دوباره وارد کارزار شده و ماموریتی غیرممکن را در دنیای پرآشوب جاسوس‌ها آغاز می‌کننند.

این دو در قسمت اول فیلم، نقش دو مامور ضد جاسوسی هندی و پاکستانی را بازی کردند که به یکدیگر دل باخته و علیه سازمانهای جاسوسی کشورهای خود اقدام می‌کنند. کارگردانی قسمت دوم را دوباره علی‌عباس ظفر به عهده داشته است. این فیلم هم مثل نمونه غربی خود جیمزباند، از لوکیشن‌های متنوع و چشم نواز چندین کشور اروپایی و عربی بهره گرفته است. تایگر زنده است که زمستان سال گذشته میلادی به روی پرده رفت، در عین حال لقب پرفروش ترین فیلم سال 2017 جدول گیشه نمایش سینماهای هند را نیز از آن خود کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به شدت تشویق شد

به گزارش ورزش سه، صدای تشویق‌ها ابتدا از جایگاه ۱۳ آغاز شد و طرفداران این قسمت با فریاد «تیراختور، تیراختور» سکوت استادیوم را شکستند و سپس شعار دو طرفه «یاشاسین، آذربایجان» سر داده شد.

در ادامه هواداران همین قسمت از ورزشگاه به ترتیب ریکاردو الوز، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، گوستاوو، محمد نادری و… را مورد حمایت قرار دادند.

این در حالی است که تشویق تراکتور به سایر قسمت‌های استادیوم هم تسری پیدا کرد تا در لحظه گرم کردن بازیکنان، آنها مورد حمایت قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش