Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: بخشدار مرکزی بیرجند با بیان اینکه امسال ۱۰۰ میلیون تومان به منظور برگزاری کلاسهای آموزشی صنایع دستی شهرستان اختصاص یافته است، گفت: هر روستایی که در این زمینه ورود می کند،‌ خرید تضمینی محصولات تولید شده را از روستاییان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ حسین مالکی امروز (۱۱ بهمن) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۴۱ پروژه در سطح استان با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره اینکه از این تعداد ۳۳ پروژه شامل اصلاح و توسعه معابر روستایی، ساماندهي آرامستان، ساماندهي ورودي روستا و بهسازی مظهر قنات و فضاي سبز هستند، افزود: همچنین چهار پروژه احداث کتابخانه،‌ حمام و یا ساختمان دهیاری هاست.

 

وی از ۱۴۶ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی بخش مرکزی بیرجند خبر داد و با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۶۷۸ نفر از مهم بهره مند شده اند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۳۵ تن قیر رایگان توسط دهیاری های بخش مرکزی بیرجند جذب شده است.

 

بخشدار مرکزی شهرستان بیرجند با بیان اینکه ۱۶۱ روستای بیش از ۲۰ خانوار در بخش مرکزی بیرجند وجود دارد، تصریح کرد: در بخش مرکزی بیرجند ۳۰۴ آبادی وجود دارد که از این تعداد ۱۵۴ روستا دارای شورای اسلامی شهر هستند

 

وی جمعیت بخش مرکزی بیرجند را ۵۷ هزار و ۸۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در دو رشته والیبال و فوتسال به میزبانی روستای امیرآباد به ترتیب با شرکت ۱۰ و ۱۶ تیم برگزار می شود.

 

مالکی از آبرسانی به ۷۹ روستای بخش مرکزی به وسیله تانکر خبر داد و با بیان اینکه این تعداد در فصل تابستان افزایش بیشتری دارد، گفت: از روستاهایی که آمادگی برگزاری کلاسهای صنایع دستی در رشته های مختلف به ویژه حوله بافی دارند، حمایت می شود.

 

وی با بیان اینکه امسال ۱۰۰ میلیون تومان به منظور برگزاری کلاسهای آموزشی به حوزه صنایع دستی شهرستان اختصاص یافته است، افزود: هر روستایی که در این زمینه ورود می کند،‌ خرید تضمینی محصولات تولید شده را از روستاییان خواهیم داشت.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند